• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Gerda

Det var underbara sambon som redan hade skalat potatisen när jag kommit hem :D Jag sa till honom att det inte behövdes... :D

Jätte gott när det tunna skalet blir knaprigt ju :D Nästa gång blir skalen kvar!

• Hej baberiba

Gerda

Ja se killar......läser inte recepten tillräckligt bra..:D:D:D

Ska jag ta med rom till Trysil? gott med rom i chokladmjölken med lite honung och ingefära i...MUMS...:D:D:D

Kanske ska spetsa choklade vi tar med oss ut i backarna...:D

• Gerda

Ja!!! :D :D :D

Vi planerar att åka kälke till helgen... du vet stationer fr holemkollen och neråt några kilometer... så kan man åka stora kälken ner, stanna och mysa.

Jag föreslog iaf att vi ska spetsa varmchokladen :) Så om ni gör det ni med... så kan vi läsa om våra fylleskandaler i söndagens/måndagens tidningar :D

• Hej baberiba

Gerda

Nä jag vet inte.....vaddå stora kälkar...;) som man hyr eller?....

Okey då spetsar vi chokladen...:D:D:D:D

• Gerda

Ja, man kan hyra en kälke som man åker med ner till olika stationer... det är filtar, fällar osv i kälken - riktigt mysigt verkar det vara. :D

• Hej baberiba

Gerda

Låter mysigt.....går det fort?:D

Har de ngn hemsida?

• Gerda

ingen aning... det är sambon som talat om det
    :)

pratar m mamma, hon fyller 48 idag :)

• Hej baberiba

Gerda

Hoppas ni åker kälke så att jag får höra hur det är...

Gratta mamma från mig...:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• ica i rutan

*kikelikikar* Hejheeeeeej girrrrls! :D
    Jag har haft :[:[:[:[-mycket att göra....sorry! :D
    Vad händer? :D

• ica i rutan

Gerda: Hälsa mamma och säg grattis från mig! *överlämnar en GB-sandwich med ett tårtljus i*

:D:D:D:D:D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3