• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

Vassego+ lite alocofrischkumpaaa till Dig...:D

Jag tänk så många jobb du har sökt i onödan...:D nu när du har sessorna som ref. så blir det toppjobb direkt..:D

• Hej baberiba

Hemligt

GRATTIS !!! GRATTIS !! på födelsedagen !!

:D:D:D:D:D:D:D

• Sommaren2006
    Aha! Det var här dom var!!
  • Hej baberiba

Sommaren 2006

Hej hej...:D:D:D yapp här är gröna gubbarnas tråd..:D:D:D:D

Vi pratar om allt viktigt och just nu är det fest:D:D:D:D vill du oxå ha schkumpaaa?..:D:D:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Tackar, tackar!

Jag fick frukost på sängen i morse. För första gången under "alla" mina år så sov jag inte räv... Vaknade av att husbandet sjöng ja må hon leva och där står min älskling med en frukostbricka i ena handen och i den andra höll han vår fotogenlampa. Hur mysigt som helst

sommaren2006
    ÅÅÅ vad är du för en lattjoliten pryl...

sommaren2006
    det lät kanske fel, vad jag menade var... berätta lite om dig själv och välkommen hit

• Hej baberiba

Hemligt

Var han naken oxå och gjorde hellakoptern?:D:D:D:D:D:D *ASG*:D:D:D:D:Dsorry kunde inte låta bli...;)

Vad fick du nu av honom en EU-Moppe??:D:D:D:D:D:D

Sommaren2006 finns här:

www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m1497287.html

Hon trodde att denna tråd var gröna gubbars tråd men då skrev jag att det inte alls är det...:D för det är Oups...:D:D då hittade hon hit...:D

Men passa dig hon sparkas....;):D:D:D:D

• Hej baberiba

Sorry sommaren2006 det är ju inte du som sparkas...:D det är ju Junibrud2006 som sparkas...:D:D men ni är ju eg. sommar båda...:D:D:D:D:D

Nej hellakoptern får jag nog se i kväll *ASG*

Jag fick en morgonrock i fleece, har önskat mig det i flera år. Och den är rosa, han är för rolig... brukar retas med mig när jag har på mig mitt rosa mys-set, min lilla gris säger han då

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3