• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

KUL att du gillade det....det är sååå saftigt och gott.....du kommer att få så mkt beröm...de kommer att säga att din husband har en fru som är super på att laga god mat....:D:D:D

See yaaa....

KRAM

• Hej baberiba

Gerda

What !!:o:o:o :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Hur blir det med maten idag? blir det pestobakad kyckling?

• Gerda

smyger in lite.... ær p åjobb o tror inte jag får eg...

Ja! Måstre bara hitta pinjenøtter så blir det pestokyckling! Sambon tyckte det verkar gott... sen lægger vi till turkiskyoghurt m pressat vitløk som kallsås till den som vill ha :)

Stinking up Norway!!!

:D :D :D

• Hej baberiba

Kul att sambon gillade det...Ni kommer inte att bli besvikna !! jag tror säkert att ni hittar pinjenötter här i Sve finns de i vanliga butiker som Ica, Netto osv...

Konstiga Ä och Ö ni har...:D:D:D:D:D:D

• Gerda

æøæøæøæøæøæøæøæøæøæøæøøøæææææææ

:D :D :D

• Hej baberiba

Gerda

:D:D:D:D:D:D:D:D:D åk hem och skriv på er svenska dator...:D:D:D:D:D så man fattar vad du säger....:D:D:D:D:D

• Hemligt ( fast inte längre)

du du du du dutte dutte du... hej alla barn nu blir det barnprogram titta nu här vad farbror frej tar fram, en liten gerda och en liten cheers, nu ska vi se vad man men en liten cheers och en liten gerda kan göra... sätt dom vid datorn och shobeli doups så har dom gjort... OUPS!!!

Nä fy vad jag e dålig... (försökte iaf va rolig)

Hur som helst, Hej på er! Nu e jag tillbax, tog ett tag att läsa igenom alla inläggen och jisses vad dukiga ni är på att färglägga denna tråden

• Dallandra

Tada!! Nu är jag också här :D :D :D :D :D :D

Orkar inte läsa igenom allt ni har skrivit och kolla på alla fina gubbar :D :D

Jag är så godissugen idag så jag tror jag går åt!!!!!!!!!! :D

• Hej baberiba

Hej alihopa nu blir det barnprogram med cheers..:D:D:D:D

YEAHHHH vi är godkända nu !! ska springa till kopiatorn och ta kopior på allt så vi kan skicka in våra ppr....:D:D:D:D

Dallandra

Jag har shoppat Pringelschips, Polly och Ahlgrens bilar :D:D:D:D:D det ska vi tjejer gotta oss i ikväll när jag har hudvårdsparty..:D:D:D MUMS...:D:D:D

Gerda

*ASG*:D:D:D:D:D:D:D:D det var skitkul...:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3