• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

Gerda - Nakenfiiiis...:D:D:D:D:D

• Dallandra

Nämen var är fredagsfesten?!?! *stannar häpet till med gapande mun* har ni festat för hårt onsdag och torsdag att ni inte pallade fredagen :D :D :D

Själv mår jag okej, vi tar det rätt bra ändå. vi får ta nya tag så fort det är okej. Hoppas innerligt att jag slipper skrapningen, det är mest den jag tänker på nu...

Igår köpte vi massor av godis och mös i soffan under filten. vi ska göra det samma idag och se på Sagan om ringen och där i är ju Aragorn med *dräggel i massor* :D :D

• Gerda

:D :D :D

Jag har fastnat i allvarliga-tråden idag... inte så kul men jag kan bara inte låta bli... dærfør ær jag tråkig... dessutom ska jag inte surfa så mkt på kontorstid så jag må passa mig ! :D

• Hej baberiba

Dallandra

Skönt att ni båda mår bättre, ni gjorde helt rätt i att mysa igår och att ni ska göra det ikväll också...;)

Gerda

Ska du snakke sådär konstigt nu igen..;):D

Nån som vill ha Schkumpaaaa?:D

• Gerda

schkump schkump sckump

:D :D :D :D :D :D

Jag ska øveraske sambon med nya underklæder idag :D Jag har underklædes dille och brukar ha fina

(førutom de uberskøna mamma-trosorna som ær så bra vid lingonveckan (får næstan ner en veteværmare I trosan ;) ) och man inte bør vara utan)

Men dessa nya ær lite over-the-top vackra... mummms!

:D :D :D :D

• Hej baberiba

vassego´schkumpaaa till dig:o:p:D:D:D drick nu mkt så att du somnar i dina fina underkläder...:D:D:D:D

Kan du förklara hur dem ser ut? gillar husbandet fina u-kläder? min säger att han vill ha mig naken...:D:D:D:D:D:D:D:D:D inte en massa kläder att ta av...;):D:D:D

• Gerda

hi hi.... Om han inte gillade dem føre mig så gillar han def. dem nu. han tycker det ær kul... fast han ær nog som din med... helst utan ;)

Spets, nætta fina små ting. Trosorna ær lite som hipstermodellen på (gillar inte string) och toppen ær ett linne... så dær lagom genomskinligt och skirt :P

• Hej baberiba

Gerda

Jag vill oxå vara fin...:( men jag har precis fått lingonveckan..:( tråkigt när vi ska iväg....:( usch jobbigt...:(

Men med schkumpaaaaa så slipper jag känna av värken...:p:o:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Gerda

:p:p:p:p:p:p:p:p så gör man inte :P

• Hej baberiba

gerda

:d:d:d:d:d:d:d:d

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3