• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

Hemligt

Stackars dig...:( inte kunna åka skidor..:( så tråkigt...:(

Min mamma har ett dåligt knä och hon ramlade i backen i fredags 2ggr sp hon pajade sitt dåliga knä, fick åka ambulansskoter hem till stugan....så tråkigt...:(

De vill sen innan byta ut hennes knäled men det vill inte hon för då kan hon inte åka skidor och skridskor mer...och nu är knäet paj.....Hon ska söka för sitt knä på sjukhuset så de får röntga det.

• Hemligt ( fast inte längre)

Trist!!

Jag är "slet av" mitt ena korsband när jag var 15 och blev opererad ett tag efter det. Och sen dess har jag aldrig varit riktigt bra. Jag har testat och åka skidor men det gör så förbaskat ont, skulle kanske kunna funka om man tränade en massa innan så man fick saftigt med muskler runt knät... men vet inte om jag vill riskera att nåt händer, skidåkning är ju kanska hårt belastande för knäna. Jag gick rätt länge med skadat knä + att det tog jätte lång tid innan jag blev bra efter operation, hoppade på kryckor i 8-9 veckor så mitt andra knä är inte helt 100, blev liksom utslitet på köpet

• Hej baberiba

Hemligt

Det låter inget vidare...:( stackars dig..:( jobbigt när det blir så....

Hur går det på jobbet? mkt att göra?

• drea

Hej Cheers!
    Välkommen tillbaka från skidbacken

• Hej baberiba

drea

Tack detsamma....:D:D:D

Vaddå skidbacken!! skidbackarna !!!!:D:D:D:D

• drea

En annan var ju ALPERNA, där kan man snacka backar

Fast vi hade ingen sol, så det var inge bra...

• Hej baberiba

drea

Måhända att ni hade stora backar men vi hade iallafall sooool helaaa veckan låång...:D:D:D:D är så brun och fin..:D

• Hej baberiba

drea

De rika åker till ALPERNA och de fattiga till Trysil..:D:D:D:D:D

• drea

Cheers,
    ja, eller de med föräldrar som har pengar...
    Fast det blev inte så dyrt, resa 2100kr och liftkort ca 3000kr. sen tillkommer boendet, hyrbil och mat.

Fast sol hade varit najs... inge kul att skida i snöstorm

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3