• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

hemlisen

Ja vilken typ gömma vår schkumpaaa på det sättet....:D

• Hej baberiba

Hej Blue,

Vad har du fått i present idag på din STORAAAAA dag !;)

• Hej baberiba

Nu är klockan fem och cheers ska åka hem...:D

Hur ska det gå har ju druckit schkumpaaa:o?

Det går säkert utmärkt!:D:D:D

• Hej baberiba

Bye girls see ya on monday !:D

Have a very nice weekend!;)

Cheerios 8)

• Bluebride2006

Hemligt, nepp.

Jag har tyvärr inte fått något, eftersom vi har penningbrist. jag får vänta till löningen nästa vecka

• Hej baberiba

:D:D:D helllo girls...cheers är pigg och vaken som vanligt..:D:D:D

Vann rätt låt i lördags?;)

• Dallandra

Hallå brudar! :D

En fråga om Thailand:
    Ger man dricks på restauranger och i så fall hur mycket?

Det är väl alltid fel låt som vann?! :D Man visste ju innan att Carola skulle ta hem segern, hon gör säkert ett bra jobb i Grekland :D

• Hej baberiba

Jag kommer inte ihåg om vi gav dricks i Thailand....hmmmm.....har för mig någonstans i huvudet att de har sin dricks inräknad i priset på maten....så man behöver inte ge men samtidigt så är maten så billig och man vet hur fattigt de har det så för oss att slänga till dricks ändå känns bra.....Men som sagt jag kommer inte ihåg riktigt......

Jag tycker att rätt låt vann!! verkar många som tycker det men visst var många artister bra i lördags men jag tror att Carola kommer att skrälla i Aten...:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Tjoho, snabbisen är här...

Dallandra
    Vi brukade jämna till notan, de kom ju alltid med växel tillbaka men om vi var nöjda så brukade vi lämna småskrotet. På hotellet där vi bodde så la dom på några procent i dricks så där "ingick" dricksen i slutsumman.
    Maten var så pinsamt billig så att lämna några kronor var liksom bara skönt att få göra...

• Hej baberiba

Hej hemlisen...:D hehehe

Du har mail av mig:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3