• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

Gerda

ojoj jag vågar ikke fråga mer nu...:D en som sitter under den andra...hmmmm....:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Gerda

:D:D:D:D:D men du vet va´? för du sitter och kollar in dem...inte mkt till jopp för dig inte...:D och inte BT heller...:o

• Gerda

:D :D :D

næææ jag hatar norges arbetsmiljø. Jag har en som borrar i cementtak eller vad fan det ær ... 1 m ifrån mig. Øronpropparna hjælper inte mot min tinitus.

:( :( :( :(

• Hej baberiba

Gerda

Norge stinker....:D:D:D:D:D bättre med Sverige..:D

• Hej baberiba

åhhh ha långsammisen tittat in..:D:D:D:D:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Hehe, du e la för go...
    Ja jag vet, jag var lite långsam igår

• Dallandra

cheers
    Ja han får ju bättra sig när ni får hem er lilla guldklimp, han borde börja träna redan nu och ta sitt ansvar :D men jag förstår att det är svårt för honom att ordna med sådant på jobbet fast det hjälper ju inte dig, det är ju jobbigt för dig ändå...
    Finns det någon övre gräns i ålder som ni kan önska? Typ ni vill inte ha ett barn över 2 år t.ex..

Ojoj nu är det inte ens en vecka kvar innan vi drar, börjar få lite resfeber, vi har bara varit på vanliga charter innan så detta är spännande för oss :) :D

• Hemligt ( fast inte längre)

Hello Dallie!
    Förstår att du börjar bli lite pirrig... Jag vill oxå till Thailand, femtioelfte gången jag säger det

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3