• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

ica

Bra att du tar för dig...:D:D:D:D jag har messat en flaska till dig....*hick*..:D:D:D

Såg en sån snygg tröja till husbandet men han får redan tre paket av mig bla en tröja, ett par mysbyxor och ett par skidvantar....:D inte kan jag shoppa en tröja till....eller....:D:D:D

• Hej baberiba

ica

Jag ska hälsa husbandet från er....:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Ok, då förstår jag. Gratta från mig oxå då

Klart det är äkta kristall

• Hej baberiba

Hemligt

Ica dricker skumpa ur en kaffemugg...:D:D jag tror säkert att den är brun invändigt av gammalt kaffe....:D:D:D

Jag har oxå kristallglas...:D

• Hej baberiba

Hemligt

Vi vet minsann hur skumpa ska drickas..D::D:D måste vara sessorna som har lärt oss....:D:D:D:D

• Hej baberiba

Undrar hur kittyshitty har det i Thailand...säkert supertråkigt, fult väder och storm...:D:D:D:D hon kommer nog hem solbränd som tusan.....:D men vi vill inte se några kort...:D:D:D:D hahahaha....

Tänk om hon gifter sig där.....:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Ja, sessorna e allt bra att ha ibland

Jag vill också vara i Thailand, här vräker det ner snö.

• ica i rutan

Hehehe...nädå, Cheers. Min kopp är LILA på insidan. :p

Hemligt: Det är inte ALLTID dig vi pratar med förstår du... ;) Hahahahahaha.... Nä, jag skojar bara. Men det var Cheers husband jag menade. :D Vi (jag o mitt husband) har varit och hälsat på hos dem (Cheers o hennes husband), så jag har träffat honom. :D:D:D

Cheers: Iiiiiiiiiiiiiih!!!! :o Ja, TÄNK om hon gör det!!!???! :o:o:o:o Nä, nu får hon komma hem och berätta om hon är gift eller inte. Det är ju ändå fult väder. *asg* :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Hahahahahahahahaha.......

• Hej baberiba

Hemligt

Thailand hade inte varit dumt nu....:D:D:D ska vi överraska kitty och låna hennes rosa hellakopter och flyga ner till henne...vi vill ju inte missa hennes bröllop,,,,:D:D:D:D

• Hej baberiba

ica

Iiiiiiiii visst hade vi kul när vi sågs...D:D:D:D:D

Lilabrun då eller....:D:D:D:D:D är den lila för att du ska dölja de bruna ränderna...*ASG* :D:D:D:D:D:D:D:D

JA tänk om.....de gifter sig.....men öhhh det tror jag inte.......hon har ju pratat om sommarbröllop och vara ute på landet....:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3