• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

Hemligt

Du är inte hemlig längre....:D:D:D:D:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Ja va fin du e cheers, e det botox du har i läpparna?

• Hej baberiba

:p jag har naturliga läppar...:p

ÅÅÅÅ lyllos dig

Duger nicket? He,he

• Hej baberiba

Jaaaa :D:D:D:D

Joppar du idag?..D:D:D:D det gör jag..det ser du väl?...:D:D:D

Jajjemen här joppas det, annars skulle jag inte haft tid att sitta här...

• Hej baberiba

Håller med dig....:D:D:D

Har helgen varit bra?

Hört ngt från sessan Lilian? jag skulle behöva lite städhjälp inför middag på fredagkväll då vi ska fira husbandets födelsedag med tjocka släkten....:D:D:D

Helgen har varit kanon. Var och hämtade min bil i lördags, idag när jag körde till jobbet önskade jag att jag vägen var längre... satt och lyssnade på ashög musik och kom på mig själv med att jag satt och log, måste sett urlöjligt ut

Du mitt husband kunde inte fixa Audin till dig tyvärr, visserligen jobbar han på bank men det var liksom för mycket begärt sa han

Lillian har jag inte hört av på länge, det har varit tyst runt henne ett tag.
    Tror du inte Madde kan hjälpa dig med städningen då, eller hon kanske är rädd om sina naglar...

• Hej baberiba

Hemligt

Fast Madde och jag är såå bra kompisar så jag vill inte låta henne städa men däremot så kommer Tarras och städa....:D men vill jag verkligen ha henne i vårt hus..urgghaaaa.D:D:D:D:D:D

Ska se om Lillan svara på messen...:D:D:D

Men om han joppar på bank så är ju inte pengarna några problem det är bara att joppa över en kväll och sen gå in i valvet och ta med sig lite moneysar....:D:D:D:D:D:D alla andra "lånar" ju hem saker från sina jopp....:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3