• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

Ska vi gifta oss igen om ett år med våra m2b:s på en exotisk strand....:D:D:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Vi har faktiskt planerat att åka tillbaka till Koh Lanta till hösten, det hade ju varit en dröm att få ha en liten ceremoni där.
    ÅÅÅ drömmer mig bort...

• Hej baberiba

Jag drömde en natt i helgen att vi var i Thailand på semester....så uuunderbart det var.....vill dit igen !!

Sa till husbandet i helgen att vi kunde på vår ettårsdag gifta om oss på en strand i Thailand eller Malaysia efter deras inhemska ceremonier....Att man bara liksom "förnya internt sina löften" så coolt....Då kan jag använda min brudklänning igen....:D:D:D:D:D

Fast man vill kanske ha ngn ny brudklänning då.....men då blir det dyrt.....:D:D:D

• Hej baberiba

Men jag kan iofs låta sy upp min klänning i Thailand..........Undrar hur lång tid det tar att få en klänning uppsydd?? vet du?

Klänning vet jag inte men mitt husband sydde upp 2 kostymer när vi var där sist och det tog inte lång tid. Har för mig att det tog ett par dagar/kostym.
    Han fick gå tillbaka på "fitting" dagen efter och sedan tog det nån dag till så var kostymen klar.

Ja, va coolt. En ceremoni efter Thailändska seder, åå då vill jag ha massa orkideér runt mig och på mig. Vilken dröm, tack för den idén Cheers.

Igår när jag kom hem väntade ett brev från skatteverket på mig... nu har namnändringen gått igenom, häftigt!

• Hej baberiba

Nu är du verkligen inte hemlig längre....:D:D:D:D:D:D

Så hääärligt att vigas igen på en strand i Thailand med massor av orkideer runt omkring och på sig...kanske som bikini...:D:D:D:D och ett vitt långt höftskynke med släp......coolt...;)

Ska nog hem och berätta för mannen idag om din brillianta idé

• Hej baberiba

Får jag en Audi TT då??...:D:D:D ngt måste jag ju få för att jag kommer med såna här briljanta idéer....:D:D:D:D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3