• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hemligt ( fast inte längre)

Gud så härligt! Inte längtar vi väl???

• Hej baberiba

Nej då inte alls....:D:D:D satt bara och dreglade på kortet på lunchen när jag åt...:D:D:D:D:D

• Dallandra

cheers & hemligt
    Ni är klippor :D :D :D

Vad har ni för tips angående packning, vad behöver man/vad behöver man inte?

Vi ska iväg och köpa ryggsäckar idag, en stor och en inte riktigt lika stor :D

• Hej baberiba

Yapp stadiga och stabila....:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Dallandra

Du behöver INTE 10par skor och en massa finkläder....:D:D:D

När vi reste så hade vi ryggsäckar och jag packade ner 5par skor, massa kläder...Men vad använde jag JO mina badtofflor och sandaler att gå i när du är på båtarna och så.....På kvällarna hade jag bara mina badtofflor eller sandaler men de åkte fort av.....För många restauranger på öarna är vid havet i sand.....

Många hade saronger och bikini´s på sig hela dagen och kvällen...särskilt på öarna....

Sen hade jag asat med mig mitt smink...ingen mening (om du inte har AC på rummet) mascaran bara smälte bort iallfall de gånger då vi inte hade aircond. ....Luftfuktigheten är så hög att det går inte att sminka sig....men du blir så fint solbränd och då behövs inget smink...:p

Mitt självlockiga hår var som svinto !!..D:D:D:D:D lockigt och bångstyrigt....:D:D

Ta med MYGGMEDEL !!! i massor.....:D:D:D det kryllar av mygg....:D:D

• Hej baberiba

Jag använde bara saronger och bikinis, hade två par short och lite linnen med mig. På kvällarna klädde jag mig i kort sommarklänning. Hade 5st med mig...De räckte....

Hade lite tvättmedel också med mig...:D

Ta med minst två var gällande badhanddukar för dessa blir så hårda av sand+salt så ni vill verkligen kunna byta ut era handdukar efter en vecka,,,,så gör plats för:

2st badhanddukar/personer
    badtofflor
    bikinis
    sarong
    shorts
    linnen/toppar
    Ngt fin till kvällen typ klänning
    Myggmedel
    Värktabletter och lite annat från Apoteket
    Solskyddsfaktor till kropp/näsa/mun
    Kortlek (så ni kan spela)
    Yatzy kanske...
    Underkläder...tihihi...:D:D äh kanske inte ni behöver...:D:D:D

Nä nu ska jag hem....:D:D:D

KRAAAM

Detta är vad jag kommer på....

• Bluebride2006

nej, nu orkar jag inte mera. Nu har vi så dåligt med pengar att vi inte kan unna oss något, å vi som hade planerat så mycket och jag hade sett fram emot detta, nu kan inget hända. Jag är så ledsen. Vet inte ens om vi kommer ha råd med bröllopet.

• Hej baberiba

Bluebride2006

Nämen vad säger du?? så illa kan det väl inte vara....Alla har det svårt så här i början på året....pga jul osv....

Har det hänt ngt speciellt?

Kram

• Bluebride2006

cheer... mer utgifter än inkomster. Skitjobbigt.

• Hej baberiba

Blue

Usch vad tråkigt...men det kanske bara är denna månaden? eller? januari kan ju vara en jobbig månad....

"Cheer" up vännen..::;) det ordnar sig...

KRAM

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3