• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Dallandra

Jösses va mycket gubbar det blev i mitt inlägg, gött!!!! :D :D :D :D

• ica i rutan

Hehe...Dallie, du är nästan i klass med mig nu ju! :p

Mina inlägg brukar vara riktigt färgglada och fina... :D:D:D:D:D:D Roligt med olika gubbar tycker jag.. Den här :o ser ut som om den gör något oanständigt på någon manlig varelse... :D:D:D
    Och den här :[ sitter och sk*ter.
    Den här :( är sööööt, liknar ett blåbär! :D:D:D:D Och...ja... :D är ju bara :D helt enkelt. Skitglad grodman! Eller marsian kanske...
    Och sen blir allt svart. Eller jag vet inte.... :D:D:D:D:D:D:D

• Bluebride2006

Tack tjejer. Idag mår jag lite bättre, vi hoppas att vi kan fixa denna månad också, fick tips idag från en tjej på FL som jag fikade med idag ett jobb man skulle kunna söka. Så kanske jag kan få tag i några deltidstjänster

• Dallandra

blue
    Skönt att det känns lite bättre idag! :)

ica
    Mycket gubbar ska det vara, som du sa, det blir så färgglatt och fint då :D :D

Du har helt rätt, är lite oanständig, ser ut som en uppblåsbar Barbara :D :D :D :D
    Jag tycker att ser ut som ett vilset blåbär, som inte hittar sin blåbärsmamma :D

ser ut som en gubbe som leker hemlig agent, "på med solbrillorna så är det ingen som känner igen mig" :D

• ica i rutan

Hehehe... Kom o tänka på en gåta.
    Vad sa Tarzan när elefanterna kom?

Titta, där kommer elefanterna!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Vad sa Tarzan när elefanterna kom med solglasögon på?

Ingenting. Han kände inte igen dem. 8)8)8)8)8)8)

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• ica i rutan

Jaaaaaa.... :( Vilset blåbär! Här har han ett par kompisar :(:(:(:(:(:( så behöver han inte vara så ensam!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• ica i rutan

Blue:
    Du har inte funderat på eget företag nån gång? Hudvård och kosmetika?

Säg till om du är intresserad, jag är på jakt efter fristående skönhetskonsulter... :p

• Bluebride2006

ica........jo, det har jag, men inte inom hudvård och kosmetika, för jag kan inget om ämnet och använder själv inte heller, för jag har aldrig kommit in i något sånt gäng

• Hej baberiba

Morrnn...8) är här...dvs den hemliga agenten..:D:D:D:D:D 8) är ju min gubbe...:D:D:D

Idag är det party och jag bjuder...:D:D:D:D

Någon som vill vara med?...hallå...:o

• Hej baberiba

Jag är en hemlig agentelefant men oxå ibland ett grönt blad...:D:D:D:D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3