• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hemligt ( fast inte längre)

ica
    Hej på dig!
    Nä det är inte packat och klart utan när och fjärran och jag är Hasse falén som får åka på alla drömresor, hehe
    Jag tycker inte du behöver vara ledsen över pengarna, han hade nog inte sagt att den möjligheten finns om han inte hade velat...
    Mitt husband köpte en bil till mig för sina sparpengar
    Men det här med pengar är ju aldrig roligt... synd att man jämt ska behöva tänka på det.

• Hej baberiba

hemligt

Sluta skryta nu om din bil...:D:D:D:D:D

Jasså du är Fahlén...Jag trodde du var en tjej men ack som jag bedrog mig...:D:D:D

Hehe, Fahlén här

Kan inte sluta skryta, den är sååå fiiin

• Hej baberiba

Hemligt

Ska kalla dig "skrytnisse" i forts...:D:D:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

skrytnisse...

:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d

• Hej baberiba

Skrytnisse

:D:D:D imorgon är jag packad och glad...:D:D:D:D:D:D då är det party hos mig...:D:D:D:D

Å så kulit, jag vill också vara packad och glad

Har han fyllt jämt ditt husband?

Hur gör man en sån där arg gubbe som ica gjorde?
    Var sitter det där tecknet som är sist?

• Hej baberiba

Hemliga skrytnisse...:D:D:D

Menar du denna: :[ kan du inte det!! jag kan, jag kan, jag kan...:D:D:D:D:D:D

Hehehehe jag gör så att jag kopierar in den från "Smiley i texten, se här?" sen tar jag bort bindestrecket och sätter ihop kolon och det där sista tecknet....

• Hej baberiba

Husbandet fyller inte jämt men vi ska ha fest imorgon för närmsta familjen....:D:D jag ska göra tacopaj och kexchokladpaj...:D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3