• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

:D:D:D:D:D

Så går det när man joppar på BT !! :D:D:D

Vilka färger blir det?

Jag pyser vid 16 idag !

Är här imorgon igen...:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Jag är oxå här i morrn
    Inga färger, mest inspirationsmaterial.

Hade gött

• Hej baberiba

Yepp ha´det gött du med så hörs vi imon...kan du ge mig lite inspiration..:D:D:D till hemmet...:D:D:D vad är inne?....:D

• Dallandra

Cheers & Hemligt
    Tackar för era tips om Thailand!!! Kommer säkert att ställa tusen frågor till er innan vi åker :D :D :D :D
    Hur gjorde ni med pengar, växlade här eller där, visakort???

Hej Dallandra!
    Du är välkommen att ställa hur många frågor som helst
    Vi växlade lite pengar här hemma, bara så vi hade de första dagarna. Sedan hade vi resecheckar, men det är rätt bökit. De sista dagarna tog vi ut pengar i automat med mastercard. Det funkade jättebra, kostar visserligen lite för varje uttag men det kostar å andra sidan att lösa in resecheckarna också.

• Hej baberiba

Vi hade några resecheckar och vi växlade in ngn på flygplatsen i Phuket för man kan inte växla in Baht här i Sverige. Sen hade vi Visakortet som vi tog ut pengar på...Men är ni på öar och så så är resecheckar det bästa för det tar ju hotellen och växlar in.

Go´morr, då var man på joppet igen...

Dallandra
    Kom på en grej till, om ni ska flyga med charterplan så brukar man mellanlanda i typ Förenade Arab Emiraten och där har man ca 1 h på flygplatsen, kan vara bra att ha med pengar som man kan handla eller fika för där.
    Och sen ang. resecheckar, fanns flera ställen på Koh Lanta där man kunde växla in dem + hotellen. Men kolla upp var ni får bäst kurs och hur mycket dom tar i avgift. Vi valde att inte växla in checkarna på hotellet utan inne i "stan".

Vi kunde växla till Baht här hemma men det kanske beror på att mannen jobbar på bank

• Hej baberiba

Hemligt

Morrn..:D:D:D

• Hej baberiba

Vi blev bjudna på frukost av flygbolaget när vi mellanlandade i Bahrain.:D:D:D

• Hej baberiba

Yeahhhhhhhhhhhh idag fick jag ett superfint härligt kort från Hellokitty!! :D:D:D:D hon verkar må bra...:D Hon skrev att det är "varma vibbar" i Thailand....hahaha :D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3