Oups, lite snabb... 3
haha... DET vill ja se!
Du kommer att gå helt upp i UBER-mamma rollen! Bullbak, förkläde, leende-blöjtorkningar.... galoscher!
haha... DET vill ja se!
Du kommer att gå helt upp i UBER-mamma rollen! Bullbak, förkläde, leende-blöjtorkningar.... galoscher!
hehe... då har de nog råd att bjussa på fika! :D:D:D
Ja du.. när jag skaffar mina egna blandbarn så skickar jag över dem för rengöringsomgångar då?!?!?!
:D:D:D
hemligt
visst är dem?! Har drömt hela livet om att gå på kina muren och det är klart! :D
Nu är det bara...
inka ruinerna, pyramiderna, niagara fallen, grand canyon... osv osv...
....kvar
:D :D :D :D
Cheers... okidå :( ;)
Nepp... blivande sköter blöjerna o allt det där :D Jag sköter ju kattlådan!!! *blääää
scrapperi.lotarev.se/WFLayouter.aspx
bilder fr kina.
scrapperi.lotarev.se/WFLayouter.aspx
bebisar
hi hi hi... de är mina kinabarn :D
Ja, det var fantastiskt. Jag rekommenderar verkligen att ni går den "svåra" rutten. Den lättare känns som himmelska fridens torg... folk överallt - iaf vad vi såg. rena mecka-vandringen!
Vi valde att gå den svåra och det var inte så jobbigt, bara när trappstegen blev uppåt .40 m höga så att jag med mina korta ben fick klättra upp. :D
Vi var nästan ensamma på den rutten, vi, några andra hurtiga och så äldre kineses som SKUTTADE fram. En 80-årig kvinna var som en elitidrottare! *imponerade oss*
Det tog 45 minuter fram och tillbaka - lagom rasktakt när vi gick, men vi klättrade i alla torn, tog massa bilder.
Blir det för tungt med barnet kan ni säkert be nån pensionär-kina bära en stund!
:D :D :D
bläääääääääääääääääääääääääääääääää
vad har hänt med Anja???? Stackars tjej!!!!!
:( :( :( :(
Good morning Cheers!!!
*går ut i köket o rotar fram frukost*
he he andra veckan i rad nu med bara dator, promenader och OS! :D
Tror du det blir nåt städat eller? Näääää, det gör blivande när han kommer hem ha ha...
Jaaaa! Varför tänkte inte jag på det???
Liiiiiiiiiiiiiilliiiiiiiiiiiiiiiaaaaan!!!