Oups, lite snabb... 3
*aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh*
just det!!! :D :D :D
*aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh*
just det!!! :D :D :D
Morning Cheers! :D
Tvättdag idag... det blir alltid heldagar när tvättstugan består av en tvättmaskin, en tumlare som tycker att torrt är vid HALVtorrt... och ett coolt hängskåp i trä med värme i... som faktiskt e ba ;)
(tvättstugan delas av 3 lägenhetHUS)
:D :D :D :D :D
Vad händer med dig idag frun?
:D :D :D :D
Så gärna så... tvätten är inte mkt till sällskap och katterna är på bus-bråkhumör just nu så det flyger kattpäls överallt :D
Vad roligt med papprena och superskönt med semester snart! Hur många dagar skulle ni vara borta?
Ja, nu verkar allt ha satts i rullning! Det ska bli så spännande att följa er! :)
Hi hi... kanske vi kan samla päls o ge till tanter som stickar raggsockor till behövande barn?! Blir ju väldigt mkt material tillslut :D
Är ni ett sällskap som åker eller bara ni två? Vill också åka skidor *avis*
Mysigt! Antar att det blir mkt bebissnack då! :D Det är lite havandeskapstid för er nu nästan?
Sitter och pillar in gästlistan i excel för att ha det på ett färdigt "Ja, kommer" "Nej, kommer inte"... bara för att jag har tråkigt!
Blivande gjorde ett hel-tufft monogram igår kväll - så att våra första initialer bildar ett hjärta! Blev helcoolt - han vände sitt "a" över mitt "i"... ursnyggt. :D Fast han tycker att det är lite för Girly... nääää då säger jag! ;)
Ja det klart! Det är ju en bra ide att behålla det en stund till :)
Här hemma börjar Han bli barnsugen... fast han erkänner inte alltid det själv än... :D Fast det är inte riktigt läge ännu...
Ska mejla till dig snart!
nä nä nä!
inga bebisar än! Dels måste jag rehab. ryggen mer (gammal skada) annars kan det bli problems under grav... å dels är det bra om jag får mer än 0 kr i mammapenning :D
Jag tror att nån granne är på mig
Glömde/blandade ihop tiden och satte in en maskin som inte skulle bli klar efter min tid... nåja, kom ner och min tvätt låg i en korg, snygga "mammatrosorna" i full display :D
Vad har du ätit till lunch Cheers? Det är min nya hobby - fråga folk som har mer liv än mig vad de ätit till lunch... :D
åhhhhh.... mumma..... :) jag är jätte sugen på semlor... men hittar inte nånstans i Oslo.... :(
Sambons uppdrag är att jaga semlor eller alt.2 konditoriets största, fetaste, smarrigaste bakelse som ersättning. Struntar i att bakelser kan kosta 50+kr här :D :D :D
Antingen är det snart PMS-tider så han får va snäll... eller så är jag gravid och då får han gott va ännu snällare ;) :D Har sånt sug att jag inte vet vart jag ska ta vägen... å nu vill jag ha det du åt till lunch också! Fast vi åt det i förrgår... *knäpp*
:D:D:D
Skicka hit alla dina semlor!!! *mums* *mums*
:D:D:D
Jag har ju ätit bra idag! *grrr* gröt till frulle, kyckling o ris till lunch.... *äta mera**** :D :D :D :D Å så smälld ejga i min 2 mini-russinpaket i brist på annat... försöker låta bli kakorna som jag hittade just NU... *tempting*
Vad är du sugen på Cheers? Förutom lördag o semester m norrmännen???