• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

Kirk

Nej jag skojjar inte...jag har mailat dig säkert 10gånger nu....Men kan du få mail av andra då??....

Vad tusan är fel....

Jag vill inte gärna skriva min jobbmail här......

• ica i rutan

Men.... *tvärstannar förvånat* Vad är det här??? Vilken lattjo liten pryl! *petar försiktigt på Kirk*

Höh höh!
    Vad treeeeeevligt! Välkommen till vårt enkla hem! *hovniger med uber-yviga rörelser* Fint va? :D:D:D:D:D Det är Lilian som har lärt mig. :p

Ja, jag får väl presentera mig. *harkel* Jag är :[ och brukar ibland spela den stora rollen som grodan i dammen när vi gör en uppsättning av "Svansjön" här. Cheers är då bladet som grodan sitter på. :D:D:D:D:D:D
    Jag tycker om GB sandwich (vilket är en viktig kriterie för att få delta här), prinsessfrukostar som min älskling gör ibland när jag varit snäll, skumpa, ostbågar och bröllopsplanering! :D
    Jag gifter mig med min prins 19/8 och det är INTE hemligt! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Cheers: Här har du koppen! *håller fram* Bara häll på! :D:D:D:D:D:D Jag är törstig.

• Hej baberiba

Hej ica ! :D:D:D

Kul att du tittar hit...:D:D:D häller upp skumpa i din baj* bruna kaffekopp...:D:D:D:D varsågod....:D

• ica i rutan

*flina*
    IIIII´ve been looking for freeeeeeeeeeeedom! Since I left my hometooooooowwwwn.... *sjunger innerligt och knyter händerna*

Hassel Dysseldorf!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det bästa är att Filip&Fredrik i 100höjdare har snöat in fullständigt på honom...hehehe...förra säsongen hade de ju med massor av pinsamma filmklipp med wannabee-hunken Mitch. ;):D:D:D:D:D:D

• ica i rutan

*torkar diskret och snabbt bort kafferanden innan Cheers börjar hälla*

Hrrm...tack vännen! :D:D:D:D:D

Ja... skål då! :p

• Kirk

Ica i rutan:

*bugar djupt för ladyn*

Man tackar!! :D

Vilken tur att jag bara äääääääälskar GB Sandwich då! *slurp!*

Förresten, pepparkaksvarianten i julas var inte dum, den heller! :)

• ica i rutan

Huh???? :o

Ni menar väl inte att ni sticker nu när jag kommer??? :( Buhuu...ingen vill leka med ett förvirrat blåbär... :(

• Hej baberiba

Ica

David hasselnut heter han....:D:D:D:D x2 :D:D:D:D:D:D............

Vilken sångröst han har...:D:D:D:D

• ica i rutan

*nickar nådigt ladylike:t*
    Så, nu lägger vi bort finliret. :D

Shit, jag smakade ju aldrig pepparkaksvarianten! :o:o:o Om jag gör tillräckligt många sug-gubbar kanske det bildas tillräckligt med vakuum för att suga hit en? :?

:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o

• Kirk

Cheers & Hemligt:

Men... men.... *vevar hjälpsökande med armarna hit och dit*

Jag har ju mejlat flera gånger också, men NI får MINA mejl, visst?

nej, jag kan verkligen förstå att man inte lägger ut sin adress hursomhelst i ett offentligt forum...
    Det där är den enda jag har, och den har funkat bra hittills!
    Fattar inte detta....!!!! :(:(:(:(:(:(
    *Där fick man för man skulle ha lite kul å få massa mejl, blä-häääää*
    Liiiiiiiite tråkigt att det ska hålla på och jäklas!

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3