• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • ica i rutan

Cheers: Jaaaaaa.... :p Har du hört "hooked on a feeling?" Åh, vilken gyllene stämma.... *suckar djupt* Han är särskilt läcker när han är klädd som eskimå och håller en fisk i nävarna... Himmelskt!

• Kirk

Ica:

Det tåls verkligen att prövas!
    *nickar myndigt och instämmande*

• ica i rutan

....eller när han sjunger sin fantastiska "freedom-låt" i Tyskland i sin bombarjacka med blinkande lysdioder? Sexigare outfit får man leta efter... ;) Mmmm...

• Kirk

Hooked on a feeling?????
    Men det är ju Björn Skifs i alla fall?!
    *ser riktigt klurig ut*

• ica i rutan

*klappar faderligt Kirk i ryggen* Du är intelligent, det hör jag. Du kommer att bli stoooooooor i det här företaget en dag. Sköter du dina kort rätt så kanske du tar min stol den dagen jag inte är kvar. Det är ett mycket ansvarsfyllt arbete att vara :[ ska du veta.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• ica i rutan

Kirk:
    Ja, visst är det Skifsans låt, men Dusseldorf har snott den! :[

• ica i rutan

*asg* hahahahahahahahahaahahha..... nu var jag rolig!!! :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d

• ica i rutan

öööh...? :o

:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3