• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Dallandra

Hemligt
    Det är bara att supa på, ta för dig :D :D :D :D

Det är svårt när man har olika åsikter om en sådan stor och viktig sak... men det ju inte helt omöjligt att han ändrar sig med åren... Håller tummarna för att han gör det!

• Hemligt ( fast inte längre)

*hick* ja nu e det ju sup å svälj trevlig helg...

Javisst e det jobbigt att ha olika åsikter om detta, som tur är så förstår vi varandra och respekterar hur vi känner. Än är vi ju inte så gamla så det är inte jätte bråttom... just nu så stormtrivs jag med mitt liv som det är och det är jag glad för.

• Dallandra

Hemligt
    Hehe med all den skumpan lär du bli bra snurrig :D :D :D :D

Det låter bra att ni ändå är "överens"... det är ju inte helt ovanligt att folk ändrar åsikt när det blir lite äldre... när barnlängtan sätter in runt 30 sträcket :D

• Hemligt ( fast inte längre)

Jajjemen här snurrar det på, hehe

Japp, det är det jag hoppas på... husbandet fyller 30 nu i vår så vi får väl se.

Nu ska jag förbereda stängningen och snart får jag åka hem.

Tack för idag slut för idag
    Kram //Hemlisen

• Kirk

Jag ser att det flyger runt ett gäng storkar här kring tråden... :)

De ser ut att orientera sig inför landningen och det verkar som att de har nåt med sig....

Varmt grattis till er som väntar celebert besök av en stor vit fågel! :D

• annaglitter

åå kirk kan du inte se till att någon av dem fellandar hos mig :) gärna i mitten av maj sådär ;)

• Kirk

annaglitter:

:D Jag kan väl försöka vifta så dem får syn på mig, sen kan jag försöka veva och peka.
    Kanske begriper de vinken.... ;) ;D

• Dallandra

Kirk
    Tackar! Hoppas att den stora vita fågeln hittar rätt sedan, vi ska ju flytta, vill ju inte få någon annans barn ?! Men det funkar väl som med tomten, han hittar ju alltid rätt :D :D :D

• Kirk

*fnissar*

jag tror de är så förståndiga att de automatiskt hittar rätt! ;) :D

• Hej baberiba

Vårt barn kommer inte med storken, han/hon kommer med flyget...med oss.....:D:D:D

Jag tror på flyglpanet och tomten...:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3