• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

Kirk

*pling pling* och rajtantajtan och swich och puff......:D:D:D:D:D:D och plrrrrrrrr:D:D:D:D:D

• Bluebride2006

fick min klänning från china-ekt, den är gö-snygg

• Hej baberiba

Hej hej Blue *vinkevink* lite fint med handen alla sessan Lillian...:D:D:D:p

KUL att du har fått din klänning ! grattis! Har du provat den? har du tagit kort på dig i klänningen? vill gärna se...;)

• Bluebride2006

jag har provat klänningen. har inget kort än

• Hej baberiba

Blue

Ta gärna kort på dig i den så vi får se! är nyfiken.....:D

• hellokitty

Hej tjejor!!

Nu har min karl fått fnatt!! Han tycker att vi ska registrera oss som gifta innan vi får barn och sedan ha en vigsel/ceremoni med fest nästa sommar!

Kan man göra så? Bara gifta sig på papper och sedan "gifta sig" i kyrkan trots att man redan är gifta på papper?

Snurrigt det där men hoppas ni förstår....

• Hej baberiba

kitty hello...:D:D:D

Man kan ju gifta sig borgeligt men sen om man vill ha en vigsel i en kyrka så blir det bara en välsignelse och inte att man säger JA till varandra för det har man redan gjort vid den borgerliga vigseln...Det är ju lite tråkigt men visst kan ni göra så....Men jag tycker att husbandet verkligen har fått fnatt...:D:D:D man vill ju ha ett riktigt bröllop som tjej med allt därtill...:D:D:D

• Dallandra

cheers
    Jag förstår att du fått glädjefnatt!!! Helt underbart!! :D :D :D :D :D

Själv är jag yr och matt men nu vet jag ju vad det beror på :D

• Hej baberiba

Dallandra

Nu går tiden sakta !...:D:D:D vill att det ska hända ngt mer nu...:D:D:D:D men vi får vänta tills vi har fått alla ppr.

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3