• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Gerda

Hallå Cheers o alla brudar!

Hemma från Örebro nu och jag har KÖRKORT!!!

:D :D :D :D :D

Sitter just nu med lermask som håller på torkar och får mig att känna mig som stenmannen i Never Ending Story :D Ser inte klok ut... men vad gör man inte när man är arbetslös, uttråkad och sitter i morgonrock?!?!? :D :D :D

• Hej baberiba

Gerda

Helllooooooo....:D:D:D

GRATTIS till körkortet !! kul !!

:D:D:D:D:D jag skulle vilja se dig nu :D:Dhahahahaha och glöm inte papiljotterna också.....:D:D:D:D:D:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Tjenis på er snyggingar!

Cheers
    GRATTIS till det positiva beskedet, underbart!

Gerda
    Grattis till körkortet och jag skulle oxå vilja se dig nu... låter rätt gott, tänk om man kunde få sitta i morgonrock nu *drömmer*

• Hej baberiba

Hemligt

Tjenaaaa snygging själv....:D:D:D:D

Tack !! kul att veta att svaret var positivt!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D hahahaha

• Gerda

Va?!?!?!?

VAD HAR JAG MISSAT???

Positivit vaddå???

CHEEEEEERRRSSS!! Barn???

Berätta!

:D :D :D :D

• Gerda

Är ni G för adoption?!?!?

Fattar ingenting, försöker bläddra bak o läsa snabbt... men det är så många :D överallt jag hittar inte allt!!!

• Hej baberiba

Gerda

:D:D:D:D:D:D så går det när man inte hänger här på BT !! :D:D:D då missar man en massa spännande saker....:D:D:D:D

Vi har nämligen blivit godkända till att få adoptera så kuuul !!!:D:D:D:D snart har vi en liten....yippi.....:D:D:D:D:D

• Gerda

Wo hoooooooooooooooo!

:D :D :D :D

Adoptera en liten från Filippinerna vet ja! Så blir barnet så vacker som MIG ;););)

Nej, allvarligt, vilka länder funderar ni på, eller har ni godkänts fr ett spec. land redan???

• Hej baberiba

Vi får välja land men alla länder har olika krav så det blev inte så många länder kvar, vi har sagt/bestämt oss för Kina och vi ska "önska" oss en flicka. Man kan inte skriva att vi vill ha en flicka men man kan önska. De flesta barn från Kina som blir adopterade är flickor 97% tror jag det är.

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3