Cheers
De adoptivbarnen vi såg på flyget var bedååååårande. Ena 6 månader och det andra runt 12 månader. Jätte söta, runda kina barn. Skulle kunna skicka bilder på mig som bebis, fast då får du föreställa dig mera kina-ögon :)
Ett amerikanskt par adopterade två flickor (vet inte om de var tvillingar eller inte) i samma ålder och de bodde på vårt hotell. De var runt 9 månader kanske, kröp överallt och var jätte söta dem med! Asiatiska barn är oftast supersöta - å andra sidan e ju jag partisk ;) :P
ALLT är billigt (förutom äkta märken fr väst då ;) dem är pissdyra). Jo, kanske bra att ni tar med just babyoverall? Vet inte hur lätt det blir att hitta BRA babykläder därnere.
Jag är ju uppvuxen med det asiatiska köket (fast inte kycklingfötter, ormar, kattungar å sånt snusk då ;) ) så jag älskar kinaköket. Andreas älskade maten han med. Maten är super billig och man får mycket mat.
Ni behöver inte alls ha mycket pengar med er, även om ni shoppar mycket så räcker ens pengar långt.
Ska ni ta med vagn dit? De flesta vi såg körde med bärsele eftersom de inte visste hur gammalt barnet skulle vara.