• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

Visst låter det gott.....Pringlessss chips orginal !!:D:D:D de är billiga på Netto 14:90 tror jag....:D:D:D:D kanske ska köpa två.....:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Men får man äta chips så här mitt i veckan??:o

• Hej baberiba

...man kanske blir fet då....:D:D:D eller..:D:D:D:D:D:D hahahahahaha

• Hej baberiba

men om jag väntar tills imorgon så blir jag inte fet för då är det helg...:D:D:D:D:D:D:D *ASG* :D:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Klart man får äta chips nu det är ju snart fredag... och fet blir man inte, det gäller ju förstås att jobba bort det hemma i kväll

• Hej baberiba

Jag är bäst på att göra grönisar!! se: :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D åhh vad jag kan...:D:D:D:D:D:D:D:D

*ASG*

Du e la för härlig!
    Fick du mailet om bilen för kvinnor av mig förut?

• Hej baberiba

Ja men husbandet är sjuk....:( då har jag ingen att jobba bort det på..:D:D:D fast åhhh....du kanske menar att jag ska dansa i två timmar....*ASG* :D:D:D:D:D då kan ju inom en timme kränga så mkt chips jag bara kan för det förbränns ju en timme efteråt...:D:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Hemligt

Vilket quliga mail? har inte fått nåt..:( maila mig igen till joppet...:D:D:D

Jag är super härlig..:D:D:D fråga husbandet....:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3