• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

Jag kan göra dessa oxå: :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)mina gula polare....;) guleböj´s polare....:D:D:D *ASG*..:D:D:D:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Nu har jag mailat igen, du tror inte den ökända väggen tog det då? Kan ju prova hotten isf.

• Hej baberiba

Nu är klockan fem
    och cheers ska gå hem...:D:D:D:D:D vad jag kan...:D:D:D

See yaaaa imorgon!!

KJAAAAAM

• Hej baberiba

Jä%&¤¤#"a mail....ska ta hit brandmän som får slå ner den där jä%¤#"#¤a brandväggen..:D:D:D:D:D:D:D:D det är ju ganska snygga oxå....;) eller det kanske bara är på film...;) eller?:D:D:D:D:D:D:D

Inget mail....:( skicka till hotten då ! så kollar jag där imorgon...;)

Bye...:D:D:D

• Dallandra

Chips i stora lass ska det vara, gärna med dip och cola till :D :D :D :D

I morgon är det fredag och då ska jag minsann vräka i mig chips :D

men jag få passa på vikten nu så jag inte har 30 kilos övervikt efter förlossningen :D

Och jag kan göra dom här

• Gerda

NUUUUUUUUU har jag mejlat, har du fått?

Fick gräva i datorn o leta leta efter kinabarn!

:D :D :D

Då är den mailad till hotten.
    *vinkevink* Byebye

• Hej baberiba

Gerda

Du har alltså mailat till mig? på hotten?

ska kolla...;)

• Hej baberiba

Dallandra

Det blev inga chips igår men IDAG blir det pringles...:D:D:D:D utan dip är inte så förtjust i det....

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3