• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

Hemligt

*klapp klapp* duktig du är...:D:D:D:D:D:D

• Gerda

Cheers! Har mejlat nu!

Om du snurrar runt på min uråldriga pysselsida (skyller på blivande som lovat fixa en ny) scrapperi.lotarev.se så ser du lite Kina bilder, fast mest fr muren o inga barn.... :D

• Hej baberiba

Gerda

TACK !! jag mailade dig tillbaka ! precis nyss...:D

Ska kolla på din hemsida efter fikat här på jobbet....;)

Ses snart !

• Gerda

fika, fika, fika

förstår du inte att när ni får hem ert barn så har ni inte RÅD med sånna lyxgrejer som fika?!?! Då blir du MAMMA med hänggren i rumpan, omaka strumpor (för att tala om försvinnandet av pumps) hår åt alla håll, urtvättad BH (om du ens kommer ihåg att sätta på dig en sådan) OCH Ett Stort Lyckligt Leende hela dagarna

:D :D :D :D

Njut av fikat du ;)

• Hej baberiba

Jag fikar ju på joppet....:D:D:D:D det kostar inte så mkt...:D:D:D:D

Jag ska fikaaa hela dagarna när jag är mammaledig....:D:D:D:D:D och inte tvätta...:D:D:D:D

• Gerda

haha... DET vill ja se!

Du kommer att gå helt upp i UBER-mamma rollen! Bullbak, förkläde, leende-blöjtorkningar.... galoscher!

• Hej baberiba

Gerda

I like....:D:D:D:D:D:D

Jag blir verkligen en hönsmamma...:D:D:D med hela kittet....blöjor, drägel, bajs i nacken, spyor, bullbak och fikaaaaaaaaa.....:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Mitt jopp äger ett flygplan för typ 10-15miljonerkr... !!:D:D:D:D:D:D förra flygplanet vi hade här så var det mitt jopp, Harrison Ford och Madonna som hade likadant...:D:D:D

• Gerda

hehe... då har de nog råd att bjussa på fika! :D:D:D

Ja du.. när jag skaffar mina egna blandbarn så skickar jag över dem för rengöringsomgångar då?!?!?!

:D:D:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Hello Girls!
    Äntligen fredag igen...

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3