Inlägg från: oslo brud 6/5/6 |Visa alla inlägg
  • oslo brud 6/5/6

20060506...ny tråd!!

d stängde visst våran tråd!!

(varför)

ja ja...men vi ger oss inte...

inte länge kvar nu!!

• Svar på tråden 20060506...ny tråd!!
  • oslo brud 6/5/6

jag har ju då gjort klart alla korten!
    Tog med mig familjens inbjudningar och delade ut dem på jul...ville att d skulle få dem personligen

när ska ni posta era? Jag tänkte i slutet av feb... sista svars dato är 1 april. då har d lite mer än en mån på sig att svara.

• oslo brud 6/5/6

hej sat....

vart ska du gifta dig då??

• oslo brud 6/5/6

jag tror vi ska avboka allt....

• oslo brud 6/5/6

Uff...det e sån jobbig situation! Jag har tänkt massa i det sista. Och massa på framtiden. Har sett fram emot bröllopet sååå mycket...men har inte sett på allt runt om. Att detta är ett jätte steg (vilket jag inte är rädd för), men jag vet inte om jag känner så som man ska känna för den man älskar?!?

Det känns så tomt på nått sätt, när jag stoppar upp och känner efter så fattas glöden...Och vi har bara vart tillsammans 4 år. Hur ska det då vara om 10 år? Vi vill d samma, vi är etablerade, fasta jobb, köpt lägenhet, bil...hela packen!! Men nått e inte där.
    Vi har pratat om d, har väl egentligen bara kommit fram till att gifta sig inte är den rätta lösningen...nu.

E så förvirrad, det var ju jag som satte igång allt detta! 4 månader kvar...allt finns här allt e klart. Känns så fel att avboka d då. Men vad ska jag göra. Mina vänner föreslår att d nog är KALLA FÔTTER...men tror inte jag hade känt så stark då?!

E stressad för "D-day" närmar sig och jag måste ta ett beslut....

hjälp....

• oslo brud 6/5/6

tack nenne...

ska försöka finna ut av det.

• oslo brud 6/5/6

hej hej...

sorry att jag inte e så aktiv! det går trögt här...men tror inte jag kan kalla mig en 6 maj brud längre ...
    i bästa fall flyttar vi bröllopet fram i tiden!

ÔNSKAR ER ALLA MASSA LYCKA TILL!!
    förväntar mig massa bilder hihi...

Kramar Maria

• oslo brud 6/5/6

ja d är det...men d e fortfarande väldigt trist! Min klänning hänger här i garderoben, måste ta den med hem till en kompis...vill inte se på den nu!

Svar på tråden 20060506...ny tråd!!