• oslo brud 6/5/6

20060506...ny tråd!!

d stängde visst våran tråd!!

(varför)

ja ja...men vi ger oss inte...

inte länge kvar nu!!

• Svar på tråden 20060506...ny tråd!!
  • nenne75

Hej!!! Hur går det med planeringen?? Har du kommit igång igen?? Vi beställde våra inbjudningskort igår, så de ska komma inom två veckor. Ska bli så roligt att skicka ut dom. Nästa månad har vi pratat om att beställa ringen.
    Kram Nenne

• oslo brud 6/5/6

jag har ju då gjort klart alla korten!
    Tog med mig familjens inbjudningar och delade ut dem på jul...ville att d skulle få dem personligen

när ska ni posta era? Jag tänkte i slutet av feb... sista svars dato är 1 april. då har d lite mer än en mån på sig att svara.

• nenne75

Vi ska skicka våra i slutet av januari.. Eftersom vi har hållit datumet hemligt. Ska bli riktigt roligt....

• SaT

Har var ju en trad for mig! Det kan ju vara intressant att hora hur langt andra med samma datum har kommit. Vi hoppas pa att fa ut inbjudningarna i slutet av jan och vill ha svar i mitten av mars.

• oslo brud 6/5/6

hej sat....

vart ska du gifta dig då??

• S&F

Hej girls!

Då hittade även jag till denna tråd! Nä, nu börjar det krypa närmre inpå. Jag börjar bli lite ängslig angående håret. Har långt tjockt hår och ska ha golvlång slöja. Vill fästa denna högt upp på huvudet och ta av den på kvällen. Jag vet dock inte om jag ska ha utsläppt eller uppsatt (helt eller halvt..) Och tiden rinner iväg...

• SaT

Oslobrud
    Hmm... det trodde jag att jag skrivit.. *snacka om koll på läget*...
    Vi ska gifta oss på Orust, men bor mitt i de småländksa skogarna!

• S&F

Så var det mindre än fyra månader kvar! Jag har provdansat i klänningen idag.. Jag och fästmannen klädde upp oss i bröllops-stassen och svängde om lite i vardagsrummet. Vi var såååå fina trots att inget smink och ingen håruppsättning fanns att skåda!

Har köpt fina skor till klänningen idag samt underkläder. Bara strumpbyxor och ev hårsmycke kvar sen är jag färdighandlad till mig själv.

Ska fixa mönster till näbbarnas klänningar i veckan, samt börja sy. Alla inbjudningskort ska ut om ca 3-4 veckor.

Ni då?

• S&F

För att vara exakt är det 3 månader, 3 veckor och 5 dagar kvar!

Shit, ladies! Så fort tiden går!!

Svar på tråden 20060506...ny tråd!!