Inlägg från: nenne75 |Visa alla inlägg
  • nenne75

20060506...ny tråd!!

Hej!!! Hur går det med planeringen?? Har du kommit igång igen?? Vi beställde våra inbjudningskort igår, så de ska komma inom två veckor. Ska bli så roligt att skicka ut dom. Nästa månad har vi pratat om att beställa ringen.
    Kram Nenne

• nenne75

Vi ska skicka våra i slutet av januari.. Eftersom vi har hållit datumet hemligt. Ska bli riktigt roligt....

• nenne75

Maria: Varför då?? Har det hänt något särskilt?? Lider med dig om det skulle vara så. Kram Nenne

• nenne75

Fy vad jobbigt. Hoppas att ni kommer fram till något bra. Det är ju alltid jobbigt att komma i den situationen när man inte vet varken ut eller in. Mina tankar finns hos dig och hoppas att det löser sig. Kram Nenne

• nenne75

Välkommen Sagan!!!
    Vart ska ni gifta er? Vi ska gifta oss i Sigtuna Rådhus.

• nenne75

Hej alla tjejer!!
    Nu har vi skickat ut inbjudningskorten. Väldigt långt innan men eftersom vi har hållit datumet hemligt så känns det bra att folk får lite tid på sig att planera barnvakt och så. Ska bli så kul att höra reaktionerna när folk får dom.
    Kram Nenne

• nenne75

Åhh vad kul att beställa vigselring. Det ska vi göra i nästa månad har vi sagt. Vad blev det för ring och klänning?? Har du några bilder att visa?

• nenne75

Hej Maria! Ville bara höra hur det är med dig. Hoppas ni har kommit fram till något och att du mår bra. Kram Nenne

• nenne75

Tråkigt!!! Hoppas det löser sig. Jag ska försöka fixe en massa bilder efteråt så du kan få se.
    Kram Nenne

• nenne75

Själv har jag intre hunnit planera så mycket just nu men ska snart ta tag i det igen. Hur går det för er andra??

• nenne75

Hej tjejer!! Hur går det för er i planeringen? Vi har inhandlat allt till brudnäbben. (Klänning, skor och diadem) Plus att han fick en liten kofta till. Man vet ju inte vilket väder det kommer att vara. Kan ju vara ganska kallt. Jag ska även träffa frisören och kolla frisyr den 25 mars.

• nenne75

Välkommen hit!!! Vi har det mesta klart, vi var och köpte vigselring i helgen som var. Så kul. Vart ska ni gifta er?

• nenne75

Nej jag är inte klar med allt. Jag ska till sömmerksan och fixa till passformen nästa vecka, köpte underkläder i veckan ska ut till IKEA och köpa tyg till löpare på bordet nästa vecka. Så lite har jag kvar att göra. Sen har jag inte beställ bukett än heller. Det går sakta men säkert framåt.

Svar på tråden 20060506...ny tråd!!