20060506...ny tråd!!
d stängde visst våran tråd!!
(varför)
ja ja...men vi ger oss inte...
inte länge kvar nu!!
d stängde visst våran tråd!!
(varför)
ja ja...men vi ger oss inte...
inte länge kvar nu!!
Hej alla tjejer!!
Nu har vi skickat ut inbjudningskorten. Väldigt långt innan men eftersom vi har hållit datumet hemligt så känns det bra att folk får lite tid på sig att planera barnvakt och så. Ska bli så kul att höra reaktionerna när folk får dom.
Kram Nenne
Vi har också hållt bröllopet hemligt för alla utom familjen och en kompis, som ska sjunga på bröllopet. Jag väntar dessutom barn, så jag tror inte att någon förväntar sig att få en bröllopsinbjudning från oss. Vi ska bara ordna lite detaljer med restaurangen innan vi skickar ut inbjudningarna. Ska bli spännande!!
Idag har vi gjort ett ryck i bröllopsplaneringen. Vi har beställt vigselring och jag har bestämt mig för klänning. Två pusselbitar till på plats!!
Åhh vad kul att beställa vigselring. Det ska vi göra i nästa månad har vi sagt. Vad blev det för ring och klänning?? Har du några bilder att visa?
Tyvärr har jag inga bilder, eftersom vi specialbeställde ringen. Vi har mixat två ringar, en förlovningsring som är ganska lik vår och diamanter från en av smyckas vigselringar. Det lokale guldsmeden fixar till ringarna. Ska bli kul att se hur de ser ut i verkligheten!
Eftersom jag väntar barn blev urvalet av klänningar inte så stort. Det blev en två delad klänning med snörning bak, så att den kan anpassas till min kula på magen!!
Hej Maria! Ville bara höra hur det är med dig. Hoppas ni har kommit fram till något och att du mår bra. Kram Nenne
hej hej...
sorry att jag inte e så aktiv! det går trögt här...men tror inte jag kan kalla mig en 6 maj brud längre ...
i bästa fall flyttar vi bröllopet fram i tiden!
ÔNSKAR ER ALLA MASSA LYCKA TILL!!
förväntar mig massa bilder hihi...
Kramar Maria
Tråkigt!!! Hoppas det löser sig. Jag ska försöka fixe en massa bilder efteråt så du kan få se.
Kram Nenne
Håller med Nenne, tråkigt... Men om du inte är helt säker är det nog bättre att skjuta på det......
ja d är det...men d e fortfarande väldigt trist! Min klänning hänger här i garderoben, måste ta den med hem till en kompis...vill inte se på den nu!