• *bee*

Efterlyser fler som gift sig!!

Kontakterna här är så intensiva och alla gläds vi åt varandra och ger råd... plötsligt är man där, datumet då vi blir Man & Fru, och vips såär dom borta! Visst så är det mycket även efteråt, men....det hade varit SÅ kul om fler kom in igen efter och berättade, visade sina bilder osv..Vet inte om jag är ensam om tänka så här, givetvis kan man inte "Bosätta" sig här för alltid, men man kanske kan göra en fin avslutning på dessa månader?
  • Svar på tråden Efterlyser fler som gift sig!!
  • *bee*

Kanske har jag uttryckt mig fel, men än är inte JAG gift, utan jag ser bara så många härliga berättelser runt bröllopet, men sedan tar allt slut och man undrar vad som hände sedan....så tack ni som delat med er om eran underbara dag!
    Skall gå in och titta på era bilder, efterlyser fler till denna tråden....för visst är det härligt att få se dessa ljuvliga bilder!?
    GRATTIS ALLA NI FRUAR::::OCH NYBLIVNA ÄKTA MÄN.*

• *bee*

Min-Ah
    Vi förlovade oss för lite över ett år sedan i Köpenhamn och hade planerat att gifta oss inom ett år...(",) planerat...men då jag är bröllopsfotograf får jag massor att göra hela tiden, så det är faktiskt jag som skuter på datumet..Men jag fullständigt ÄLSKAR mitt jobb som du kanske förstår =-D
    Så jag behöver kanske en spark i rumpan!?

• *bee*

Yeees!
    Det där med ringarna beror oxå lite på varifrån man kommer....tex ett brudpar som jag forograferade i somras utanför Borås...Tranemo* var han från Amerika och hon Svenska..Och han fick oxå en "Extra" ring.
    Dessutom kan man ju ta på sig sina ringar oavsett om fotograferingen äger rum innan vigseln bara för bildens skull....*

"Min-Ah"
    Fantastiskt fin Brudbukett....och du ser fantastiskt go och glad ut...Ni är ett vackert par.

"Midsommarbruden"
    Jag tycker verkligen att hela erat konsept från början till slut genomsyrar den underbara känslan som råder vid detta magiska tillfälle i ens liv...GRATTIS*
    Och just den rosa färgen tror jag (Utan att känna dig (",) verkligen är du!?
    Kram*

• *bee*

" Tissa"
    Tack för titten! Underbara höstfärger och mycket fin känsla i era bilder.
    Din klänning var supervacker* Kan lova dig att den lilla önskan du har nu, snart kommer att bli öppfylld!
    Jag undrar vem Jag skal anlita som fotograf, man blir ju lite yrkesskadad....

• *bee*

Är så glad över att jag startade denna tråden.
    I vanliga fall blir det mest att jag är inne på "Göteborg" eftersom jag bor i närheten, men av en slump vart det att tråden hamnade här, vilket jag inte ångrar en sec...(",)
    Ni har alla så härliga berättelser, och tänk att vi får ta del av dessa stunder som betyder så oendligt mycket för oss..

Min son sa en gång för många år sedan, han var bara tio då, är idag nitton..Mamma jag älskar dig mer än universum är stort" Är inte det stort så säg?

Jag vill med dessa ord önska er" Älska varandra mer än universum är stort"
    Kram till er alla// Beatrice*

• *bee*

Min-Ah!
    Tack söta du för att du känner vad faktiskt dessa otroliga ord är stora....och han var dessutom bara tio år då han sa dom.
    Jag brukar andvända dom i mina tal då jag som fotograf blir medbjuden på bröllop....Han är en liten filosof
    Och om du visste vad jag är glad som kan få dela med mig med en så vacker tänke, klädd i ord*

• *bee*

Hej "Lilli"
    Visst var det ett otroligt vackert ställe att ha festen på? Har själv fotograferat brudpar där, och vädret var exakt detsamma som vid erat bröllop, Ni är fantastiskt fina! Grattis!
    Och givet alla Ni andra...man kan och vill säga så mycket till var och en men ....man kan lätt uppfattas som en "Långkörare" så OTROLIGT är det ord jag vill säga till Er!

Svar på tråden Efterlyser fler som gift sig!!