• *bee*

Efterlyser fler som gift sig!!

Kontakterna här är så intensiva och alla gläds vi åt varandra och ger råd... plötsligt är man där, datumet då vi blir Man & Fru, och vips såär dom borta! Visst så är det mycket även efteråt, men....det hade varit SÅ kul om fler kom in igen efter och berättade, visade sina bilder osv..Vet inte om jag är ensam om tänka så här, givetvis kan man inte "Bosätta" sig här för alltid, men man kanske kan göra en fin avslutning på dessa månader?
  • Svar på tråden Efterlyser fler som gift sig!!
  • Min-Ah

Hej *bee*!

Stort GRATTIS till ert bröllop!!

Jo, det ligger så mycket i det du säger!
    Tiden liksom bara rusar iväg och "plötsligt" så är det ju bara "över"!! Håller med dig!

Vi gifte oss den 23 juli 2005 i Vä S:ta Maria kyrka, strax utanför Kristianstad i N. Ö. Skåne.
    Var en helt underbar dag och allt blev så otroligt lyckat!
    Har "levt på" den här dagen lääänge efteråt!

När och var i Sverige gifte ni er?
    Har ni några bilder från ert bröllop?
    Vore kul att få se!

Här på min lilla hemsida finns några bilder från vårt bröllop!
    hem.passagen.se/min-ah/

Lycka till nu i fortsättningen med!!

• Midsommardagsbruden

Min-Ah! Jättefina bilder!!!

`be` Håller med Dig! Man kan inte bara släppa något som man ägnat så mycket tid i månader, man vill njuta så länge man kan i efterhand också!

Här är vår hemsida:

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• ladyS

Hej!
    Vi gifte oss 14 September 2002. Har tyvärr ingen hemsida eftersom vi inte tänkte på det då. När vi väl kom på att vi skulle ha haft en hemsida så kände vi att det inte var någon idé eftersom det redan hade passerat ett år sen vi gifte oss. Idag ångrar jag att vi inte gjorde en hemsida, hade varit roligt att ha. Min man är IT konsult så det hade varit lätt för honom att göra det. Vi har dock en hemsida om våra barn som min man har gjort. Har en dotter som nyss fyllt två år och en son som är ett år.
    Mvh. S....

• Min-Ah

Midsommardagsbruden!

Tack!
    Och Grattis till ert bröllop!
    Ni har jättefina bilder ni med! Trevlig hemsida!! Har faktiskt varit inne och kollat på er tidigare i en av dina trådar!!

ladyS!
    Grattis till er med!
    Skulle vara kul att få se era barn!

• Min-Ah

nu gift!

Grattis till ert bröllop!

Ja, visst är det härligt att vara gift!
    Håller med dig! Även om man ju "hört ihop" innan bröllopet med, så känns det ju om möjligt ännu mera "på riktigt" nu!

Jag bara ÄÄÄLSKAR din frisyr!!! Du var SÅ FIN i håret!!! (Kollade din hemsida i en annan tråd! )

Hade något liknande frisyr jag med, men hade ju inte lika långt hår som du har.

• *bee*

Kanske har jag uttryckt mig fel, men än är inte JAG gift, utan jag ser bara så många härliga berättelser runt bröllopet, men sedan tar allt slut och man undrar vad som hände sedan....så tack ni som delat med er om eran underbara dag!
    Skall gå in och titta på era bilder, efterlyser fler till denna tråden....för visst är det härligt att få se dessa ljuvliga bilder!?
    GRATTIS ALLA NI FRUAR::::OCH NYBLIVNA ÄKTA MÄN.*

• nu gift

Min-Ah:

Tack, ja jag blev väldigt nöjd med håret. Camilla som gjorde uppsättningen är sååå duktig...

• yeees

jag ser att många har kort på båda ringarna !men vilka ringar tar ni på er i kyrkan ?

• nu gift

Jag visa dock inga ringbilder i albumet. Men vi fotograferade oss efter och då satt ringarna på....

Svar på tråden Efterlyser fler som gift sig!!