• *bee*

Efterlyser fler som gift sig!!

Kontakterna här är så intensiva och alla gläds vi åt varandra och ger råd... plötsligt är man där, datumet då vi blir Man & Fru, och vips såär dom borta! Visst så är det mycket även efteråt, men....det hade varit SÅ kul om fler kom in igen efter och berättade, visade sina bilder osv..Vet inte om jag är ensam om tänka så här, givetvis kan man inte "Bosätta" sig här för alltid, men man kanske kan göra en fin avslutning på dessa månader?
  • Svar på tråden Efterlyser fler som gift sig!!
  • nu gift

Tänkte väl du bor ju i södra sverige, fick väl en synvilla på ett av dina kort....Skratt

• Tissa

hehehe ja det måste du fått hehe

• *bee*

" Tissa"
    Tack för titten! Underbara höstfärger och mycket fin känsla i era bilder.
    Din klänning var supervacker* Kan lova dig att den lilla önskan du har nu, snart kommer att bli öppfylld!
    Jag undrar vem Jag skal anlita som fotograf, man blir ju lite yrkesskadad....

• Tissa

*bee*

Tack så jätte mkt ha det gott & lycka till! kram

• Min-Ah

Tissa!

Stort GRATTIS till er!!
    Gud, så vackra ni var! Vilka underbart fina bilder!! Så kul att se dem!!

• Min-Ah

*bee*!

Åh, tack, tack!!

Vad kul att vara bröllopsfotograf!!
    Då får du ju se vackra brudpar hela tiden!! kanske inte så dumt att "ha tillgång" till en massa inspiration och tips i jobbet!!

Men, jag kan ju förstå att man lätt blir "yrkesskadad"!
    Jag är ju ibland likadan när det gäller musik, hi, hi!
    Jag är violinlärare och jobbar på en kommunal Musikskola...

Båda jag och min make spelar fiol!
    Det var genom (folk) musiken som vi träffades!
    Var vår 3-årsdag, dagen då vi skred till altaret!! Känns ju extra kul! Så "symboliskt"!

• Min-Ah

*bee*!

Så ni har inte kommit fram till exakt bröllopsdatum än, då?!

Du får väl "komma till skott"... Eller "elda lite därbak" på din M2B, kanske!!

• Min-Ah

Willma!
    När är det dags för er del?

• Willma

Min-Ah:
    Vi ska gifta oss den 17 juni! Det ska bli så roligt, men jag är nervös för det är så mycket att tänka på, men jag tror att det ska gå bra. Vi har i alla fall bokat ganska många saker redan.

Tack alla som delat med er av bilder och berättelser, det är jätteroligt att läsa och jag bara njuter av alla fina bilder!

• Min-Ah

Willma!

Då är det ju så vackert i naturen!! Min favoritårstid!
    Jadå, allt kommer att gå så bra, så!!
    Var någonstans skall ni gifta er?

Svar på tråden Efterlyser fler som gift sig!!