• *bee*

Efterlyser fler som gift sig!!

Kontakterna här är så intensiva och alla gläds vi åt varandra och ger råd... plötsligt är man där, datumet då vi blir Man & Fru, och vips såär dom borta! Visst så är det mycket även efteråt, men....det hade varit SÅ kul om fler kom in igen efter och berättade, visade sina bilder osv..Vet inte om jag är ensam om tänka så här, givetvis kan man inte "Bosätta" sig här för alltid, men man kanske kan göra en fin avslutning på dessa månader?
  • Svar på tråden Efterlyser fler som gift sig!!
  • Min-Ah

*bee*

Vilka underbara och otroligt tänkvärda ord din son sa! *Rörd*!!

Dessa ord skall få följa mig och min man genom livet!!
    Tack!

• Min-Ah

Jättefina bilder, alla!
    Stort Grattis till er!

• *bee*

Min-Ah!
    Tack söta du för att du känner vad faktiskt dessa otroliga ord är stora....och han var dessutom bara tio år då han sa dom.
    Jag brukar andvända dom i mina tal då jag som fotograf blir medbjuden på bröllop....Han är en liten filosof
    Och om du visste vad jag är glad som kan få dela med mig med en så vacker tänke, klädd i ord*

• *bee*

Hej "Lilli"
    Visst var det ett otroligt vackert ställe att ha festen på? Har själv fotograferat brudpar där, och vädret var exakt detsamma som vid erat bröllop, Ni är fantastiskt fina! Grattis!
    Och givet alla Ni andra...man kan och vill säga så mycket till var och en men ....man kan lätt uppfattas som en "Långkörare" så OTROLIGT är det ord jag vill säga till Er!

• Min-Ah

*bee*!

Ja, han är verkligen en riktig filosof, din son!! En klok grabb!!
    Hoppas han själv går efter dem i sitt liv!

Fler borde tänka så, här i vår (galna! ) värld!!

• Lilli77

*bee*,

Tack sa jattemycket!!!
    Visst ar det underbart dar ute? Jag kan verkligen rekommendera det till alla!! Underbart vackert och super service!

• Min-Ah

loppalina!

Grattis!!

Ni var jättefina!

Lycka till!

• loppalina

Min-Ah : Tack :) Jag hoppas att bilderna från fotografen kommer snart *förväntansfull*

Svar på tråden Efterlyser fler som gift sig!!