• *bee*

Efterlyser fler som gift sig!!

Kontakterna här är så intensiva och alla gläds vi åt varandra och ger råd... plötsligt är man där, datumet då vi blir Man & Fru, och vips såär dom borta! Visst så är det mycket även efteråt, men....det hade varit SÅ kul om fler kom in igen efter och berättade, visade sina bilder osv..Vet inte om jag är ensam om tänka så här, givetvis kan man inte "Bosätta" sig här för alltid, men man kanske kan göra en fin avslutning på dessa månader?
  • Svar på tråden Efterlyser fler som gift sig!!
  • Keyla

moan va mysigt det såg ut särskilt på stranden .. *ler* känner precis som du just de här med att behålla känslan bli så glad bara jag tänker på bröllopet o så kul o se hur alla andra la upp sin dag.. Få liksom ett lyckorus av att titta på allas bröllop fast man inte ha en anning om vilka alla är :D

Kramis till alla er lyckliga fuar :D

• Dallandra

Vad fina ni är allihopa!! :)

Keyla
    Gifta ni er i Fessbergskyrkan? Tycker mig känna igen den :)

• Keyla

Dallandra

Nej vi gifte oss i Hörby Kyrka :D

• Dallandra

Keyla
    Sedär, den är väldigt lik Fessbergkyrkan, kanske samma arkitekt :D

• Keyla

Dallandra
    Hiihi ja kanske det vet inte va Fessbergkyrkan ligger bara :)

• Dallandra

Keyla
    Den ligger i Gbg så det var inte ens i rätt trakt :D

• ISLA

Hej alla !

Vi gifte oss i Augusti, firar faktiskt ½ år nästa måndag . Helt otroligt vad tiden går fort!
    Var inne här nästan dygnet runt i 1½års tid fram tills vi gifte oss, efter det har det blivit vääldigt glesa besök här.
    Vill ni kika på hur vi hade det när vi blev man och fru så har ni vår hemsida här:
    www.segerlind.se

• Dallandra

På måndag har vi varit gifta i ett halvår :) Det är inte klokt vad tiden går, kan inte fatta att det har gått sex månader redan! :)

• bride no1

Hejsan!!

I lördags hade vi varit gifta i EN vecka, ha ha, inte mycket, men speciellt för oss! Har ännu inga bilder att visa, men så fort de kommit ska jag lägga ut dem!!

Grattis till all ni som firar att ni varit gifta, 6 månader eller mer/mindre!!

Kram

Svar på tråden Efterlyser fler som gift sig!!