• *bee*

Efterlyser fler som gift sig!!

Kontakterna här är så intensiva och alla gläds vi åt varandra och ger råd... plötsligt är man där, datumet då vi blir Man & Fru, och vips såär dom borta! Visst så är det mycket även efteråt, men....det hade varit SÅ kul om fler kom in igen efter och berättade, visade sina bilder osv..Vet inte om jag är ensam om tänka så här, givetvis kan man inte "Bosätta" sig här för alltid, men man kanske kan göra en fin avslutning på dessa månader?
  • Svar på tråden Efterlyser fler som gift sig!!
  • pimsen

Hej, hej!

Hade den 6/1 2006 varit gift i 5 mån, känns helt underbart. :) Men jag dyker oxå fortfarande in här då o då, tycker det är så roligt att titta på bilder o läsa berättelser. Har skrivit om vår helt perfekta dag när vi precis gift oss, jag orkar inte göra det igen just nu men jag återkommer nog för det var verkligen en alldeles perfekt dag. :)

• f.d. Svart brud

Gammalt bröllop, gammal hemsida... men ändå.

weidt.se
    Klicka på Bröllopssida.

• Min-Ah

Har kollat er andra här i tråden med!

Ni var så jättefina, alla!

Stort Grattis till er!

• *bee*

Är så glad över att jag startade denna tråden.
    I vanliga fall blir det mest att jag är inne på "Göteborg" eftersom jag bor i närheten, men av en slump vart det att tråden hamnade här, vilket jag inte ångrar en sec...(",)
    Ni har alla så härliga berättelser, och tänk att vi får ta del av dessa stunder som betyder så oendligt mycket för oss..

Min son sa en gång för många år sedan, han var bara tio då, är idag nitton..Mamma jag älskar dig mer än universum är stort" Är inte det stort så säg?

Jag vill med dessa ord önska er" Älska varandra mer än universum är stort"
    Kram till er alla// Beatrice*

• Snickan

Åhå, jag skäms nästan för att säga det, men vi gifte oss 31/7-2004!

Svar på tråden Efterlyser fler som gift sig!!