• Dallandra

Efterlyser fler som gift sig!!

Hej! :)

Här är en till som blivit fru men som fortfarande hänger kvar här :D

Gifte mig den 6/8 och den dagen var helt fantastisk, sagolik :) Allt blev så mycket bättre än vi vågat hoppas på, t.o.m vädret var på vår sida, dagen innan ösregnade det men på vår bröllpsdag var det strålande solsken :)Alla våra gäster hade jättetrevligt och tyckte verkligen att det var lyckat :) Hela dagen var ett enda stort lyckorus och jag njöt av varje sekund :)

Här kan ni se lite bilder:
    groups.msn.com/Dallandria/shoebox.msnw

Tycker det är jättekul att se andras bilder, har kollat på era bilder och ni är jättefina allihopa :)

• Dallandra

Min-Ah
    Nä jag känner mig inte heller riktigt hemma på Familjeliv så jag hänger kvar här och ger lite goda råd och läser om andras bröllopsberättelser :)

Ibland önskar jag att jag kunde uppleva den dagen igen för den var så underbart fantastisk :) dagarna innan kan jag dock vara utan, för även om vi var ute i god tid så blev det rätt stressigt det sista :D

• Dallandra

Vi har över 600 amatörbilder från vår bröllopsdag och vi har fler att framkalla, känns som att varenda minut av dagen och festen är fotad och det är jättekul att ha så många foton :)

Ni är så fina allihopa :)

• Dallandra

Lucyinthesky
    Vad fina ni var, charmigt med medeltidstema :) Tårtan var ju hur häftig som helst :)

• Dallandra

Ravial
    Ni var jättefina :)
    Gifte ni er på naturhistoriska museét eller vilket museum var det?

• Dallandra

Ravial
    Vad kul att gifta sig på ett museum, tanken har aldrig slagit mig :) Jag gillar också naturhistoriska :)
    Har de ordnat vigsel där förut eller var det nytt för dem?

• Dallandra

Ravial
    Låter verkligen som en minnesvärd vigsel, borgerliga vigslar kan ju annars bli lite opersonliga eftersom lokalen ofta inte är så charmig. Hoppas att fler nappar på den idéen, jag hade gjort det OM jag inte redan var gift och OM jag hade velat viga mig borgerligt :)

• Dallandra

Vad fina ni är allihopa!! :)

Keyla
    Gifta ni er i Fessbergskyrkan? Tycker mig känna igen den :)

• Dallandra

Keyla
    Sedär, den är väldigt lik Fessbergkyrkan, kanske samma arkitekt :D

• Dallandra

Keyla
    Den ligger i Gbg så det var inte ens i rätt trakt :D

• Dallandra

På måndag har vi varit gifta i ett halvår :) Det är inte klokt vad tiden går, kan inte fatta att det har gått sex månader redan! :)

Svar på tråden Efterlyser fler som gift sig!!