• Valli

S/M

I början när jag träffade min kille fick jag veta att han gillade s/m-sex. Jag har alltid varit en mycket stor skeptiker till detta och ja, helt enkelt en motståndare. Alltid tänkt att folk som tänder på våld måste ha en störning nånstans.

Speciellt då jag blev slagen som barn är detta ett mycket känsligt ämne. Han har sagt att inte är intresserad om jag inte är det, att han inte saknar det eller så eller ens tänker på det nu.

Men jag tror ändå alltid att han saknar nåt och att han EGENTLIGEN skulle vilja att vi gjorde sånt i sängen. Jag har redan nu en hel del blockeringar p g a en massa obehagliga erfarenheter (inte så allvarliga som övergepp men ändå obehagliga) och detta förföljer mig fortfarande, efter snart tre år med denna underbara pojkvän som alltid är ödmjuk och snäll mot mig.

Vad ska jag göra? Nån som gått i nån terapi ang sexuella frågor?

• Svar på tråden S/M
  • Valli

Tack för svar. Jag skulle gissa att han är undergiven i så fall men det spelar ingen större roll. Jag tycker fortfarande att det är märkligt att vilja ha "stryk" - även om det är lätt smisk eller liknande.

Jag skulle aldrig kunna utföra det på honom och det vet han. Det kommer aldrig bli så att vi praktiserar detta, utan mitt problem är snarare hur jag ska sluta tänka på att han kanske önskar att jag ville.

• Valli

Det är ingen idé att berätta för mig vad s/m är eller att jag "kanske skulle gilla det". Jag VET vad det är och jag är inte intresserad av att testa. Respektera gärna det när ni svarar. Okej?

• Valli

Ingen annan som känner igen sig i detta?

• Valli

Tack för fint svar.

Problemet är att jag redan gått i rätt omfattande terapi för att få bukt med att hålla mig över ytan över huve taget. Jag mår mycket bättre i dag men sex är komplicerat och det var sånt vi inte gick in på i terapin. Jag är ju utskriven från den enheten jag gick i då och jag vet att jag inte kan få mer hjälp.

Om jag går till vårdcentralen kommer de skicka en remiss dit och jag får avslag - jag har redan frågat. Så jag måste söka privat och det kostar mer än vad vi har råd med.

Vi har pratat om de här sakerna och jag litar väl kanske på att han inte saknar nåt men jag tycker ändå det är skrämmande att han gillar (gillade) såna här grejer. För mig är det våld. Vem är han om han tänder på våld? Eller vill ge våld?

Jag vet att folk som sysslar med s/m och annat inte kallar det våld men det är ju det det är! Oavsett om det är frivilligt eller inte. Man smiskar, nyper, piskar, daskar och så vidare för att känna smärta. Vad har smärta med sex att göra? Jag förstår inte och kommer aldrig förstå.

• Valli

Jag bad er respekter att jag inte vill höra kommentarer som att jag borde testa. Tack!

• Valli

Jag blev t ex slagen i rumpan av en kille när han tog mig bakifrån och jag blev helt knäckt! Så gör man fan inte utan att prata om det först.

• Valli

Jag blev t ex slagen i rumpan av en kille när han tog mig bakifrån och jag blev helt knäckt! Så gör man fan inte utan att prata om det först.

• Valli

Smärta gör ju ont. Hur kan det va njutning? Smärta = ont, aj aj, lidande.

• Valli

Tack för svar.

Hm, ja, det är svårt som fan det här. Jag har alltid varit en nitisk motståndare till allt som här och så träffar jag värsta superkillen som är underbar i alla vrår och hörn - utom just denna lilla detalj.

Man får acceptera och gå vidare, antar jag. Man kan ju inte få en man stöpt i en drömform.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Valli

Suck, jag försöker igen. Man får visst inte skriva nånting i det forumet som har med sn*skiga ord att göra.

Du ger dig visst inte. Jag ogillar även str*ppklubbar, b*jssex och gr*ppsex utan att jag testat. Måste man testa för att kunna säga att man ogillar en sak?

Snälla, sluta tjata om att jag inte testat. Det gör mig bara ledsen och får mig att kännas som att det är mig det är fel på.

Tråden handlar om att jag tycker det är jobbigt att min kille sysslat med sånt.

• Valli

Bor på Västkusten. Tack för tipset, though.

När jag pratat med killen om saken och om hur han kan gilla "våld" så har han inte sagt nåt om att det inte är smärta han gillar att ge eller få.

Jaja. Jag ska försöka lämna detta om det går. I alla fall i den här tråden. Finns ju så mycket annat att glädjas över på den här sidan!

Love.

Svar på tråden S/M