MAJ 2006 tråd 4...
Hej majbrudar...
Har haft lite mycket för mig på sista tiden. Har ju missat nya tråden! Men nu är jag med igen! Har en del att läasa in...
Hej majbrudar...
Har haft lite mycket för mig på sista tiden. Har ju missat nya tråden! Men nu är jag med igen! Har en del att läasa in...
Vad du är duktig mia_maj2006! Vilka fina tårtor... (lite sen kanske, är så när man är lite off) Man skulle kanske anlita dig!
Du har och göra med all champagne om du ska bära till Sverige Lapinette... :) Det är ju en väldig risskillnad så det är helt klart värt det... :) Det blir säkert kanon!
prisskillnad ska det stå...
Nu har jag beställt ring! Så kul! :)
Vad ska ni ha för gravyr i era vigselringar?
Vi ville ha båda våra namn och datumen i vigselringen, men det fick inte plats för stenarna tog en stor del av ringen... Nu får det bli våra initialer med ett hjärta mellan plus datumen.
Ja, Telan... har också märkt att det har varit strul med sidan! Det gick inte att skriva, sen kom det många gånger när det väl kom in... Eftersom jag mitt nöt skrev in inlägget ett par gånger efter varandra...
kattkatt; gifter oss på Bäckaskog slott i norra Skåne den 27 maj. Litet, med bara närmaste familjen.
Haha Lapinette, känner igen det där... Jag lägger upp olika förslag på varje område så är han med och bestämmer. Han förstår nog inte hur mkt jobb det är och leta fram de olika alternativen... hehe
Fint Lapinette att ni sparade pengar på hans kläder... Vi ska snart ut och titta på kläder till min blivande... Han vill ha " vanlig" kostym, så det köper vi någon finare till honom liksom skor. Sen tänkte vi hyra skjorta, plastrong, väst och näsduk... Det blir nog toppen!