Inlägg från: lillabunny |Visa alla inlägg
  • lillabunny

MAJ 2006 tråd 4...

Vi kommer att ha samma omslag som inbjudningarna. Inuti kommer det att vara en A4-sida, med text på båda sidor. Strl kommer att vara som en A4-sida vikt på längden.

• lillabunny

Telan! Jag tycker inte svart blir för mörkt på ett smycke... Allt övrigt är väl ljust?!? Kan tvärtom vara snyggt med något som bryter av. Prova alltihop tillsammans och se hur det blir...

• lillabunny

Låter jättesnyggt Telan. Jag tyckte med att min blivande var så otroligt snygg i frockcoat! :) Visst är det skönt att kunna bocka av på listan... Vi börjar bli klara med det mesta nu... Håller på med trycksakerna för fullt. Blir rätt fint faktiskt, över förväntan!

• lillabunny

kattkatt, min sambo var övertygad om att han ville ha kostym. Men när vi var i uthyrningsbutiken och tittade på väst, plastron och sånt så fick mannen i affären honom att prova frockcoat. Både jag och min sambo var sålda direkt...

Ja msbine! Det är exakt 4 månader idag! Tiden går så fort! Snart, snart är det dags... :)

• lillabunny

Ja, det är samma här hemma... Han börjar väl inse att det är allvar ;)

• lillabunny

Ska också gå och lämna vår hindersprövning på måndag. Bor bara ett kvarter ifrån Skatteverket!

• lillabunny

Kommer också att byta namn. Ska lämna in papprena på Skatteverket på måndag (imorgon alltså)...

Jag har hittat skor. Hittade exakt de skorna jag ville ha på rea på Din Sko. 200:-, rena klippet!

Var på bröllop igår, då fint! Längtar tills det är vår tur! :)

• lillabunny

Det blir säkert jättefint med tiara kattkatt! Kul att du har hittat en som du gillar...

msbine, inte fel med 10000:- det hade man inte bnagat för. Grattis! :)

• lillabunny

Nu har jag med lämnat in hindersprövningen. Känns som att det börjar bli allvar nu! :)

Mysigt med lusthus mia_maj2006

Vi håller med på för fullt med trycksakerna. Vi gör våra med tapet, har hittat en jättesnygg på Åhlens. Blev bättre än vad vi trodde faktiskt. Vi ska inte ha så många gäster, så det går nog hyffsat snabbt att göra klart det...

• lillabunny

fine, jag tror inte att ni måste ha gjort upp om efternamnen innan hindersprövningen. Det står på böanketten att den lika gärna kan lämnas till vigselförrättaren. Hoppas det löser sig!

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...