Inlägg från: Mopedvin |Visa alla inlägg
  • Mopedvin

MAJ 2006 tråd 4...

hej, 24 maj var det här, får man joina er lilla klubb? :)

• Mopedvin

Hej och tack för välkomnandet!
    Jo vi gifter oss här: www.grandval.nu och hyr detta från mån till lördag...så det blev en onsdag. Såg att jag var ensam på listan denna dag...
    6 hellan_jkpg, Jönköping
    6 nenne75, Sigtuna, Uppsala
    6 mialisa, Gimo, Uppsala
    6 Meeela, Finland
    6 majbruttan, Åmål
    13 Emmie75, Göteborg
    13 Joppidopp, Stockholm
    20 Lapinette, Mariefred
    20 FiaMia, Dalsjöfors
    20 frueriksson, Delsbo, Hälsingland
    20 cajsan, Roslagen
    24 kattkatt, Gävle
    27 mia_maj2006, Skansen, Stockholm
    27 Telan, Uppsala
    27 msbine, Helsingborg
    27 m_ia, Karlstad
    27 pirr i magen, Ljungby
    27 Cattis28, Tibro
    27 lillabunny, Skåne
    27 Pumbaalina, Halmstad
    27 Kotte, Enköping
    27 Vårbrud76, Halmstad
    27 annaglitter, Ersta, Stockholm
    27 Peon, Stockholm
    27 köj, Stockholm
    27 Mayfly, Umeå
    27 Fine, Stockholm
    27 Sprallig, Lund

• Mopedvin

Msbine: ja visst gör det! Vi är jättenöjda att vi hittade och inte blev det dyrt heller. Vi hyr det fem dagar och de 8 gäster som kommer (familj) betalar sitt uppehälle och flyg ner vilket är ok för alla. Har läst tråden lite dåligt, när var och hur ska ni gifta er?

• Mopedvin

FiaMia: jag är från Borås men bor i Gävle.

Alla: är det ingen som har en bild på sina smycken, vet inte alls vad jag skall ha ännu! Var i alla fall och provade klänning och den här blir det... fast i Ivory:'
    www.parisette.com/bilder/fest/Evening_wear_06/1401_front_stor.jpg och skor.... jag som inte tänkte köpa skor men nu när jag har tittat... å. Har varit jätteupptagen idag på jobbet och inte hunnit vara inne här...suck, börjar bli beroende av BT:)

• Mopedvin

Msbine: Tack! Jag blev supernöjd, det är snörning i ryggen också...
    Vad står Msbine för?

• Mopedvin

Nä, sitter och lurar på om jag skall gå och träna nu, har bokat aerobics till 15.30... hm, måste väl. Fast det var ju snörning på klänningen så det gör inget om man inte väger som man skall...

• Mopedvin

Vi var nog först med att skicka ut inbjudningar. Skickade dem förra veckan... men vi ska till Frankrike och är tvungna att veta hur många som kommer för vi ska måste "samla in" pengar till hyran för slottet och boka flygbiljetter åt alla i god tid. Såg att ni diskuterade vad era M2b ska ha på sig. Min ska ha vanlig svart kostym. Var på ett bröllop där brudgummen hade det och det var ursnyggt. Idag har vi köpt slips...rödskimrande sidenslips som ibalnd går åt det svarta hållet. Vad tror ni blir snyggast, corsage eller röd näsduk i bröstfickan? Jag har lite svårt för det där med corsager. Vet inte varför men när jag tittat på bilder den senaste tiden tycker jag de ser fåniga ut.

• Mopedvin

Lapinette: ja det kanske blir näsduk vi får se. Visst bor du i Frankrike, har du lust att hjälpa mig att översätta lite ord tror du? (vi gifter oss där nere)

• Mopedvin

Har varit på kurs i 3 dagar och har inte varit inne på BT på 5! Och nu reser jag bort ytterligare 3 dagar...Panik!

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...