Inlägg från: Mopedvin |Visa alla inlägg
  • Mopedvin

MAJ 2006 tråd 4...

Msbine - mamma ringer till honom ibland och försöker prata men då är han väldigt fåordig. Hon har även försökt att prata "allvar" med honom och fråga vad som är fel men han säger att det inte är något bara...

Miemie - ja, hm, än så länge lutar det år bara ben och sandaletter annars måste jag köpa nya skor och nya stay ups..

• Mopedvin

FiaMia - nej, tänkte fixa i helgen eventuellt

• Mopedvin

Vi kommer att vara i Bretagne i 5 dagar och sedan i Paris i 5... Har aldrig varit i frankrike så det ska bli kul!

• Mopedvin

Idag gofter vi oss borgerligt...känns jättekonstigt eftersom vi hela tiden har sett den 24 maj som vår "riktiga" dag.. men på detta sätt får vi ju två bröllopsdagar, allt är värt att fira!

• Mopedvin

Mia-Maj... jaaa, men det tror jag inte han har förstått... eller ???

• Mopedvin

Ska alla i MAJ-tråden ge bort en "secret box"?

Tack Telan... känns bra att vara fru... men overkligt, cermonien var fin och sen var vi ute och åt men idag började jag jobba 06.45 så det blev inte så mycket festande

• Mopedvin

Chessie - jag har lite svårt att förstå jag också, mest för att man inte kan använda det till något sedan, man kan ju inte direkt ha det framme på soffbordet... Sen tror jag säkert min m2b skulle uppskatta det men jag tror han skulle uppskatta någon annan present mer.

Vi kommer inte att ge varandra morgongåvor mest för ekonomins skull...

• Mopedvin

Godmorgon allihopa! är det någon som vet var man köper löshår?

• Mopedvin

lapinette - högt upp alltså mot hötorget? Du har inte namn på butiken?

• Mopedvin

tack lapinette - har googlat på det och har nog lite koll nu var det ligger

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...