Inlägg från: Lapinette |Visa alla inlägg
  • Lapinette

MAJ 2006 tråd 4...

Telan - du har säkert redan skrivit om det här ...men hur ser dina ringar ut?

• Lapinette

Telan - precis vad jag vill göra, ta det bästa av två kulturer.

Låter häftigt med dina ringar. Både mycket guld och så bling, bling.

lillabunny - vad skoj att ringen var så bra och att din blivande kommer att bli fin i frockcoat. Min kommer också att ha en frockcoat !

• Lapinette

lillabunny - jättekul att ni hittade något som ni båda tycker om! Vi har bokat frockcoat i creme (också mönstrad) men ska dit och prova i februari igen. Det var himla svårt att välja färg men efter att ha tittat på korten ett tag så kändes den bäst. Sen var det väst i creme och plastrong och näsduk i bordeaux.

• Lapinette

Telan - Grattis och ha det så himla mysigt ikväll!

Det är inte alls mörkt med en mörk frockcoat. Det är bara stiligt. Vi har prelbokat den cremefärgade men det står mellan den och den svarta och då blir det svart med bordeaux. Som sagt, beslut tas i februari då han är i Stockholm nästa gång.

lillabunny - gud så härligt med SPA. Njuut för oss andra också!

Själv så har jag snart min man här på lunchbesök. Det blir pasta ute på terrassen. Solen skiner och det är skönt! Vi ska upp och åka skidor (Isola 2000...mia_maj)imorgon och på söndag blir det nog en ren slöardag...jag åker tillbaks till Stockhoolm på kvällen. Vill inte tillbaka till en lägenhet utan badrum (stambyte) och en stad i snöoväder. UUuuuuuhhhh!

• Lapinette

Så jag hoppas stormen har passerat Sverige söndag sen kväll...inte kul att flyga i storm och trist för min mamma + fästman som för ovanlighetens skull ska hämta mig på Arlanda ...för jag ska börja frakta vår champagne!

• Lapinette

fine - stackarn, kanske bättre att lära honom mer andvändbara ord. Själv har jag en fransmän som är mycket bra på att säga tandpetare, lyktstolpe etc....myyyycket användbart!

• Lapinette

och självfallet är det en fransmAn jag har inte flera!

• Lapinette

msbine - och då kan du tänka dig vad vi i "norra" Sverige har svårt att förstå skåningar!

• Lapinette

Det är bara EN ...men visst har de funnits ett par innan honom. Träffade min första (fransman) på väg hem från Paris på skolresa i 9:an. Men usch, nu ska jag inte skriva om mitt vilda förflutna...snart fru och allt.

• Lapinette

msbine - det var inte illa! Jag är också vän med min fd sambo (7 år) men vi hörs bara sporadiskt då han är så komplicerad som person och jag vet att det fortfarande finns en del känslor där.

Och vad då, trodde att vi alla maj-brudar var ordentliga flickor som hela tiden väntat på den rätta!

Får inget gjort denna eftermiddag...helt hopplöst! Har fått frågor om Stockholm. Folk som börjat boka sina biljetter till vårt bröllop. Skoj!

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...