MAJ 2006 tråd 4...
Lapinette: Ingen fara Tycker själv det är bra med listor, men har haft lite skygglappar på på sistone ;)
Lapinette: Ingen fara Tycker själv det är bra med listor, men har haft lite skygglappar på på sistone ;)
Var och tittade ut kläder till min blivande igår. Å det blev ingen kostym för honom, det blev en frockcoat med plastrong och väst och rubbet till honom med :)Jag blev väldigt förvånad över att han själv gillade de t, han är verkligen ingen människa som gillar att klä upp sig, men gud vad fin han var :) Jätteskönt att det är bestämt.
Frill: Tror med att det är så att kvar-listan är mer detaljerad än klar listan, e nog därför den fortfarande är så lång...
Måste bara berätta att jag nu har fått nytt jobb :) Börjar om två veckor, så det blev inget glapp emellan jobben
Tack för alla gratulationer till mitt nya jobb, ska erkänna att det är en stor sten som har lyfts bort, inte kul om man hade blivit arbetslös.
lapinette: De har säkert bara missat att skriva det på bekräftelsen, hoppas att det löser sig.
Skickade våra inbjudningar för ett par veckor sedan nu, måste säga att jag är lite besviken på att endast två tredjedelar har svarat... Jag vet att osa inte är förrän den 1 april, men man hoppades ändå att folk skulle svara snabbare än så, jag vill ju börja med bordsplaceringen :( Lite kinkig, jag vet :)
Tror att man som brud (ja, jag i alla fall) har lite svårt att inse att ens bröllop inte står i första fokus hos alla människor, man försöker väl, men det är svårt...
Jag har tyvärr en tendens att gå helt upp i mitt bröllop och har tyvärr haft en tendens att dra med ALLA i den planeringen så att det enda de med tänker på är mitt bröllop. Vilket tyvärr har resulterat i (jag kom på det själv i helgen vad jag har gjort, så jag har spenderat de senaste dagarna emd att be om ursäkt) att både min tärna som är gravid med sitt första barn och min älskade syster som är gravid med sitt andra barn har hamnat i skymundan :( Detta trots att jag tycker att få barn är det viktigaste som kan hända i ens liv. Skönt är dock att de båda har tyckt att det har varit skönt för dem att ha annat att tänka på, men det var aldrig min vilja att det två skulle hamna vid sidan om liksom. Men det ska jag bättra mig på nu
FiaMia: Jättefina inbjudningar!
Kattkatt: Det går säkert jättebra :)
Firade ni gårdagen på något speciellt sätt eller? Vi mös framför datorn och letade efter hotell att spendera bröllopsnatten på, mysigt för oss :)
Telan: Det är väl det som är meningen med detta forum, att man ska skriva av sig? Tycker jag i alla fall.
Beklagar sorgen för din svärfars bortgång, man får försöka tänka positivt och tänka att han har det bättre där han är nu utan smärtor.
*kram*
Lapinette: man kan inte lite på posten. Jag lade alla våra inbjudningar på lådan samtidigt och, såvitt jag vet, så var det ca en veckas mellanrum mellan att den första och sista fick sin, detta trots att jag skickat dem alla med a-post.