Inlägg från: msbine |Visa alla inlägg
  • msbine

MAJ 2006 tråd 4...

FiaMia: Lät spännande :)

Ska iväg ikväll och titta på slottet där vi eventuellt ska spendera vår bröllopsnatt, ska få komma in och titta på sviterna ikväll som de har :) Spännande!

• msbine

Var och tittade på två sviter igår, de var jättefina, riktig slottsmiljö, men vi har två andra hotell som vi ska kolla med innan vi bestämmer oss :)

• msbine

Lapinette: Oj vad flott! Jäätefin! Det är verkligen vad jag kallar svit :)

Kul att det är så många som ha kollat in hemsidan.

• msbine

Godmorgon flickor!
    Helt ot, men måste få berätta; Jag blev moster inatt igen Min syster fick en liten underbar flicka

• msbine

Telan: Ibland kan man hitta oanade resurser bland bekanskapskretsen :)

• msbine

Ska ha en droppformas bukett som består till största delen av vita rosor och förgät-mig-ej :)

• msbine

Har nu kommit hem från en eftermiddag av tårtprovning, var riktigt roligt och vi kommer verkligen att få den tårtan vi vill ha. Blev efter mycket provsmakande en tårta med chokladbotten, vit chokladkräm, maräng, jordgubbscreme och sockerkaka :) Blev underbart gott och den kommer att bli helhäftig :) Den kommer att gå helt i havstema med blå botten och snäckor, sjöstjärnor osv utanpå med ett Nemo-brudpar på toppen Helt oss helt enkelt!

• msbine

kattkatt: Sambon friade under vattnet på 12m djup, därför har vi havstems på hela bröllopet :)

• msbine

Vi ska ha:
    Exotisk räksallad ned avocado och mango (förrätt)
    örtrullad helstekt kalvinnerfilé, serverad med marinerade grönsaker, apelsin- och körvelsås och rostade potatishalvor (huvudrätt)
    Ljus och mörk chokladmousse med passionsfruktsås, granerad med bär.

Å så tårta efter detta såklart :)

• msbine

Har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra med skor, använder normalt inte skor med klack på överhuvudtaget, går bara i kängor och gympadojjor... Som tur är är min m2b bara ett par centimeter längre mig, vilket gör att jag slipper ha höga klackar :)

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...