MAJ 2006 tråd 4...
Lapinette förresten, helt ot igen, ikväll är det konsert!!!
Lapinette förresten, helt ot igen, ikväll är det konsert!!!
kattkatt: Jag ska!!! Lapinette fick inte tag på biljetter till kvällens konsert men till sommarens (om jag minns rätt).
Lapinette: Ja, jag läste om dem på nätet, gissa om jag ser fram emot kvällen!
Passar också på att snika åt mig av skobutikstipsen. Jag och tärnan ska till Sthlm på lördag och kolla på klänning till henne. Även om jag nu bestämt mig för de vinröda skorna så kan det ju inte skada (förrutom plånboken
) att titta på fler. Hehe!
kattkatt: Ska du också gå på konserten?
God morgon tjejer! Vad många vi har blivit på listan nu. Kul!!
Lapinette & kattkatt: Konserten var underbart bra, fantastisk!!!
Igår fick jag en delrapport av min bror (han och frugan som har hand om osat). Av totalt 62 vuxna har hittills 22 st svarat ja, en kommer inte. Därutöver har alla utom 12 st svarat muntligen direkt till oss att de kommer fastän de inte osat officiellt till brorsan.
kattkatt: Både och för min del.
Lapinette: Vilken bra idé att gå på konsert som möhippa! Det hade jag också kunnat tänka mig.
kattkatt: Återigen, jag är lite avis på "ditt" slott. Det ser så himla mysigt ut och jag och min blivande har alltid velat åka till frankrike.
Vi har också funderat på hur vi ska göra med att bjuda in fler eller inte, ifall någon av de redan bjudna tackar nej. Min blivande tycker inte att vi ska göra det, men det är speciellt ett kompispar som jag hade velat bjuda som vi tyvärr fick lov att stryka pga platsbrist i lokalen.
Än så länge vet vi bara om en som inte kommer på bröllopet så tills vidare behöver vi inte komma överens.
FiaMia: Kul med fotografen!! Visst känns det som man blir ca 10kg lättare när saker och ting faller på plats?
Hur gör ni andra med fotografer förresten? Kommer ni att ha med nån som dokumeterar hela dagen eller bara porträttfotografering?
Vi har bokat en fotograf för enbart porträttfotografering, utomhus om vädret tillåter, det skulle bli för dyrt att ha med henne hela dagen. Men jag funderar på att eventuellt fråga nån fotokunnig bekant att vara med under dagen istället. Sen så är iallafall hela min familj fotogalningar som fotar mest hela tiden och vi kommer säkerligen att få massor av kopior av dem. Och så hade jag tänkt att vi skulle placera ut engångskameror på borden.
lillabunny: Åh va roligt!! Vad gjorde ni för kul?
Jag vet att jag kommer att bli hippad, det kommer jag inte undan, och min tärna har varit så förutseende att hon frågat lite om vad jag tycker är okej eller inte. Jag vägrar tex bli utspökad och bli tvingad att utföra en massa fåniga uppdrag på stan. Helst vill jag bara ha en superrolig dag/kväll med tjejkompisarna.