Inlägg från: msbine |Visa alla inlägg
  • msbine

MAJ 2006 tråd 4...

Jag röstar på Schalins ;)

• msbine

Telan: GRATTIS i förskott!

• msbine

Lapinette: Bara för att göra dig gladare så kan jag ju tillägga att det just nu är snästrom över mer eller mindre hela Sverige, ett oväder som förväntas nå toppen på söndag.... Inte kul att vara i Sverige nu, tom i skåne har vi snöstorm....

• msbine

Man behöver inte vara fransman å inte förstå alla dialekter... Jag är skåning och har svårt med mååånga dialekter som talas norr om hallandsåsen

• msbine

fine: Då har du ju lärt honom det viktigaste i alla fall :)

• msbine

Lapinette: Bara för att man blir fru så betyder det ju inte att man har levt i celibat innan Det har väl ingen av oss gjort i alla fall tror jag. Inte jag i alla fall. Mitt ex har precis gift sig med min bästa vän och han är min m2b bästa vän nu sedan länge och kommer att vara Best man på bröllopsdagen :)

• msbine

Var genom min nuvarande m2b jag träffade mitt ex (de är bästa vänner sen över tio år tillbaka) och vi började strula, sen tyckte jag inte han (xet alltså) var rolig längre, men vänskapen med m2b kvarstod och utvecklades till en djup kärlek från vänskap. Å i år gifter vi oss :)
    Ibland är ödet nyckfullt :)

• msbine

kattkatt: Jag tycker nog (B) T2012 var finast. Gillar det där när det ser matt ut.

Lapinette: Jättekul att du har hittat ring!

Ska posta inbjudningarna idag, e så skönt att de är färdiga :)

• msbine

Blev ganska nöjd med inbjudningarna, men hade jag vetat hur lång tid det skulle ta med dem hade jag gjort dem mycket enklare...
    Tack för berömmet i alla fall, alltid kul att få lite feedback på vad man har gjort.

mia_maj2006: Inte förrän i maj? Jag hade inte vågat vänta så länge...

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...