Inlägg från: mia_maj2006 |Visa alla inlägg
  • mia_maj2006

MAJ 2006 tråd 4...

Telan: Tiaran är verkligen jättefin jag skulle inte kunna göra något sådant själv. Min tiara har jag köpt på livrustkammaren den är nog egentligen tänkt som leksak för små barn...

lillila: Jag ska till Envy Me på konsultation den 28 mars. Vi kan ju jämföra vad vi tyckte Jag var jättenöjd med hur jag såg ut när vi varit där på "förfest". Jag hade bilder förut på min bröllopshemsida men de verkar försvunnit när jag jobbat med den...ibland tappar den kopplingen till bilderna.

• mia_maj2006

Ja det är verkligen jätteroligt med alla nya. Ett tag var det bara jag, Lapinette och msbine men nu är det säkert 40 brudar som är här varav minst 15 verkar kolla nästan varje dag.

• mia_maj2006

Nu har jag en back-up plan om jag inte får tag i solist. Då får det bli allsång istället, vilket ju passar bra eftersom vi gifter oss på Skansen. Sånger jag funderar på är "Sol, vind och vatten", "En vänlig grönska" (utan sista versen där man prisar gud) och "Nu grönskar det".

Skulle ni klara att sjunga allsång på dessa sånger om vi fick texten?

• mia_maj2006

Vi kommer ha "reserver". Jag har skickat ut de första inbjudningarna nu till de som jag tror kanske tackar nej och de har ett tidigare O.S.A. datum än de andra. Om de tackar nej så skickar vi ut inbjudningar till reserver. Vi har dock förvarnat de flesta gäster långt i förväg så att de inte skulle boka in något annat Det är ju en långhelg och man vill ju inte att folk ska åka bort. Min vänner fick veta det i juni förra året

• mia_maj2006

Mina reserver är ganska nära vänner men lokalen tar bara 70 personer och dessa blev nr 71, 72 osv på prioriteringslistan. På min reservlista har jag även föräldrarna till min bästa kompis när jag var liten, mina föräldrar var bjudna på hennes bröllop så om jag har möjlighet vill jag bjuda tillbaka men de finns inte heller bland de 70 första. Jag måste även kolla bland några vänner till familjen hur det är med respektive, jag har inte riktigt koll på dem. Ska ringa och fråga helt enkelt

• mia_maj2006

Jag funderar på att skickat ett mail till mina närmsta vänner om saker som jag inte vill göra. Jag har inget emot att de spökar ut mig, bara jag inte behöver sälja saker, samla in pengar eller tvättlappar från killars kalsonger. Jag vill inte heller göra något som har med höjder att göra eftersom jag är väldigt höjdrädd.

• mia_maj2006

Vi pratade med Mariahissen igår, de känns väldigt seriösa, det är skönt. Sedan hade de ändrat menyerna så nu blir det till att fundera om vi ska ha den italienska buffén som vi tänkt eller byta till trerätters. Det diffar bara 15 kr/pers så det är bara att komma fram till vad vi tycker är godast. Vi kan komma med drickan dagen innan vilket är jätteskönt.

• mia_maj2006

Telan: Du får gärna sno delar av texten det har ju jag gjort

• mia_maj2006

Idag är sista dagen på jobbet innan jag sticker till fjällen. Kommer att ta med mig en massa papper om bröllopet så att vi kan diskutera och bestämma saker när vi ändå har semester. M2b ska med till fjällen och även min föräldrar så det kan bli mycket ordnat.

• mia_maj2006

Min klänning är så tjock att jag inte kan tänka mig att något syns igenom, jag ska ha fina vita trosor, vita stayups och en slät axelbandslös vit BH.

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...