Inlägg från: Lina & Gustav |Visa alla inlägg
  • Lina & Gustav

Ställa in hela alltet

Är det bara jag som inte får ihop budgeten, och på allvar funderar på att ställa in hela grejen?
    Känns inte alls roligt att planera när inget går ihop..

• Svar på tråden Ställa in hela alltet
  • Lina & Gustav

>Jag känner mig helt redo att ge upp..kasta in handuken. Får bara ont i magen när jag tänker på det

• Lina & Gustav

Har pratat med m2b idag om det igen. Han är en dröm i det hela, och säger att han gärna gifter sig barfota på trottoaren bara vi gifter oss.

det är ju jag som har massa fix ideer om vad jag vill ha. bröllopsresa som kostar multum.. får väl tänka igenom allt igen

• Lina & Gustav

vi kan ALDRIG spara 5000 i månaden. jag jobbar bara deltid och m2b är arbetslös. det är det som är kruxet

• Lina & Gustav

vi funderar på att ta det nästa sommar. men vi ska båda börja plugga efter sommaren, man kan ju inte direkt spara mer då

• Lina & Gustav

Vi försöker ha en budget på 80 000... yeah right. Dream on att vi får ihop det...

• Lina & Gustav

vi bjuder 75 gäster. Vi bor inte i sthlm men får ändå inte ner priserna. Får ju erkänna att jag vill ha tre rätters, fin vigselring, bröllopsresa och fin klänning. Så bara jag tittat på vår budget så stiger den.. Vi funderar skarpt på att ta lån på 40 000. Är det helt galet?

• Lina & Gustav

Men vi kan ju inte vänta. Vi börjar båda plugga efter sommaren, och då lär vi inte kunna få ihop mer pengar.
    Så himmla svårt beslut.

• Lina & Gustav

Jag hade nog rått mina egna vänner att inte ta ett lån till bröllop. Men jag vill ju så görna gifta mig med min älskling.
    Och jag har ALLTID drömt om hur jag vill att det ska vara. Jag vill såklart gifta mig med honom, mer än jag vill ha ett stortbröllop. Men jag vill bara inte om 10år ångra att jag inte tyckte min stora dröm var värt lånet, som hade kunnat ge mig det jag ville... Hänger ni med?

Svar på tråden Ställa in hela alltet