Inlägg från: spöket laban |Visa alla inlägg
  • spöket laban

Bilder från vårt bröllop

heej gemma jättefina bilder, avundsjuk!
    jag köpte min klänning i går från herve :)
    Nu ropar min m2b att vi måste åka iväg...
    massor av kramar

• spöket laban

gemma nu är jag tillbax puffar upp lite så fler får se dina härliga bilder..

• spöket laban

gemma jag ringde och letade efter demitrios klänningen som liknade din lite, men ingen hade den hemma i sverige de sa att de kunde beställa den till mig, men jag vågade inte chansa så jag valde hervemairage.com modell saris som jag trivs i och gör min kropp mer kurvig ;) 50kg rak som en pinne med 70a...du vet:)

Nu börjar jakten på den perfekta vigselringen och skor mm. några bra tips?

• spöket laban

hej tjejer, tyvärr har jag ingen dator på jobbet och här hemma jobbar Han på den dygnet runt men nu fick jag äntligen en stund, fast då är ni nog hemma och myser:)

Gemma jag har hittat ett par skor men de går tyvärr inte att beställa till sverige

www.coloriffics.com/showcase/catalog_prod_det.asp&dpt=&ctg=&PROD_CD=5689M

Lapinette har du hittat min klänning? Jag gillar den verkligen men jag älskar gemmas klänning ;)

Vad gäller BH så vet jag inte vad jag ska ha får leta efter någon axelbandslös med tjock stoppning, 70a problemet igen :) ska ju dansa hela dagen och kvällen så ser inte så snyggt ut om ett silikoninlägg flyger ut och nån skriker -brudens bröst är punkterat!

Hoppas vi får bra bilder som jag kan dela med mig av...kram

• spöket laban

Galet lycklig! jaa de var jättefina men tyvärr alldeles för hög klack :(

Lapinette Du är en lycklig stjärna du inte alla som kan åka runt på såna hääärliga resor och leta efter den perfekta klänningen (tyget) och lyxskor! Jag vill oxåååå!!

• spöket laban

Lapinette

i mina ögon är du en lyckansost ;)
    att vara ifrån varann korta stunder kan göra susen för förhållandet oxå...

Jag gillar oxå höga skor, men jag ska gifta mig på balkan och bröllopet håller på från tidig morgon till sena natten med massor av dans...bäst att vara förberedd..

Glömde svara på din fråga tidigare jag gifter mig den 22juli. Du då när har ni datum? och vart blir bröllopet? Blir det i stil med gemmas härliga bröllop? *avundsjuk* Själv blir det i ett hotell/resturang som vi arrenderar med ca 500gäster..det blir varmt varmt och mycket mat, folket på balkan gillar ju mycket kött, inte direkt som här med lite mer fina portioner som jag kan tycka känns mycket mer lyxigt, får vara glad att de är duktiga på tårtor och blommor där nere :)

• spöket laban

Lapinette

Hej jag har varit på SPA i helgen kom just hem:)

Jo angående våra gäster så är det i stort sett bara släkt och vi "känner" de flesta har ialla fall träffat alla mina släktingar några gånger, och han hans släktingar...Jag ser det som ett ypperligt tillfälle att få föra ihop alla på en och samma plats som inte händer så ofta annars:) sen hur mycket man hinner prata med alla får vi se det blir nog mest dans. Allt kommer att vara traditionsenligt ortodoxt inget svenskt alls då vi båda kommer ursprungligen därifrån...kan erkänna att jag inte känner till alla traditioner men förhoppningsvis kommer nån att säga till mig vad jag ska göra :)

Gripsholm var verkligen jättefint! Hoppas jag får se dina bilder framöver oxå Kram

• spöket laban

wow den var verkligen inte mycket enkel utan den var jäättefin elegant men ändå så händer det nåt, hoppas den blir lika fin när ni syr den kramar:)

• spöket laban

glömde säga välkommen hem till sverige ;)

Svar på tråden Bilder från vårt bröllop