Bilder från vårt bröllop
Ännu mer finns nu på www.frogspace.se
Ännu mer finns nu på www.frogspace.se
Åhh Vad vackra ni var (är säkert fortfarande hihihi). Jättevackra blommor.
Grattis!!!
Wow vilken bukett !!! det var väldigt läcker. Ni var oxå väldigt fina :D, det strålar om er ...
heej gemma jättefina bilder, avundsjuk!
jag köpte min klänning i går från herve :)
Nu ropar min m2b att vi måste åka iväg...
massor av kramar
Fantastikt fina!!
vilka underbara inbjudningskort.
var gifte ni er, bor ni inte i sverige?
en viktig fråga. vad har du för färg på klänningen? är spetsen vit eller ivory? har du en annan botten under?
är den köpt eller uppsydd?
jag har inspirerats av en liknade klänning som jag nog kommer låta sy upp, men kan inte bestämma mig ang färg!
Grattis till ett bröllop som syntes underbart.
Spöket laban, jag vill höra ALLT! Med bildbevis! Är f ö också avis på dig, du har ju allt ditt roliga framför dig! Kramelikram: Gemma
Gemma
Så vackra ni är! Å din klänningen faller mig så fint i smaken!!! SNYGG!
(vill också vara lång o smal ;) )
Tack för att du visar bilderna!
Jättefint! Urläcker klänning. Det ser ut som om ni hade en underbar dag!
Gemma, hamnar om och om igen in på er hemsida! Har läst och hört om ditt bröllop från andra trådar och tackar för att få se de vackra bilderna! Hoppas själv att man kan inspirera andra när bröllopet är över.
Har själv bestämt mig för en klänning helt i spets...bara jag hittar det perfekta materialet. Är just nu på spets-jakt här i Frankrike!
Tack snällisar.
Viktigt svar: Undertyget är champagenfärgad siden med lite stretch i, övertyget är chantillyspets i kritivit bomull.
Lapinette, låter underbart och slitigt på samma gång! Ja, det är kul att dela med sig efter att det är över, på så vis känns det ju som om det finns en fortsättning. Ser jättemycket fram emot bilder på dig och er... kanske ett litet smakprov när du hittat din klänning? Kram, G.
Loppalina, njä, har joggingoverall och feber ;)